לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת משתמש:Mikey641

בורה בורה (שיחהתרומות)

הכלי harvesttemplates לא עובד אצלי ימות העולם. מנסה להטעין את |יד ושם= מהתבנית למזהה חסיד אומות העולם (P1979) בוויקינתונים. ניסיתי גם כרום וגם אדג'. כל הזמן תקוע על loading. נסה אתה וראה אם זה מצליח לך. גלה לי. אולי צילום מסך ואיזה דפדפן.

Mikey641 (שיחהתרומות)

עובד. בproperty צריך להיות המספר בלי P וצריך להיות כתוב ליד התווית של המאפיין. תסתכל בצילומי מסך ששלחתי פעם. אבל בכל מקרה אם אני לא טועה ערן הריץ בעבר בוט (או שהתכוון לעשות את זה) שמייבא טענות על בסיס מיפוי ויקינתונים בתבנית. הוספתי בתבנית מיפוי, שבכל מקרה מכין את הקרקע גם אם זה לא מבוצע כרגע.

בכל אופן - מיותר לייבא ידנית, כל הזמן נוספים נתונים חדשים שצריך לייבא. צריך בוט מסודר שיעשה את זה - אם לא קיים. אם אני לא טועה יש בוט בויקיפדיה הרוסית שעושה את זה כבר - אפשר להתאים את הקוד לעברית. אני כבר עובד על תרגום כזה בשביל תוויות ותיאורים - אבל זה דורש הרבה תרגום אז מתקדם לאט.

בורה בורה (שיחהתרומות)

ברור שהכל אצלי זהה למה שאתה אומר. איזה דפדפן לך? כמה הוא עדכן? יש בסביבות 300

Mikey641 (שיחהתרומות)

ספארי.

5 ערכים. יש רק 373 ערכים והסתכלתי מדגמית וברובם כל מה שהיה בערך נשאב מוויקינתונים בלי שום פרמטר.

בורה בורה (שיחהתרומות)

עוד שאלה. האם Maps רק ממפה אוטומטית לוויקינתונים או שיש לו עוד תפקידים. למשל המיפוי בתעוד תמיד פחות כי אנשים לא מקפידים. ואם יש רק מיפוי במפות ולא כתוב בערך |מספר הצאצאים-ויקינתונים= האם תהיה שאיבה?

Mikey641 (שיחהתרומות)

לא. זה כמו הtemplate data שפשוט שומר את שמות הפרמטרים ומידע עליהם.

המיםוי פשוט שומר רשימת פרמטרים והערך של הproperty כמו טבלה.

תגובה ל"הטענה מתבנית:מידע חסיד אומות העולם"