סמסונג גלקסי באדס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
גלקסי באדס
Galaxy Buds
מידע כללי
סוג אוזניות אלחוטיות
מפתח סמסונג אלקטרוניקה
יצרן סמסונג אלקטרוניקה עריכת הנתון בוויקינתונים
תאריך הפצה
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אוזניות סמסונג גלקסי באדסאנגלית: Samsung Galaxy Buds) הן סדרה של אוזניות בלוטות' אלחוטיות שתוכננו על ידי סמסונג אלקטרוניקה, ושוחררו לראשונה ב-9 במרץ 2019 כיורשים של גיר אייקון איקס.

דגמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

גלקסי באדס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזניות גלקסי באדס

אוזניות סמסונג גלקסי באדס (SM-R170) הושקו ב-8 במרץ 2019. מחיר ההשקה היה 129.99 דולר, והוא כלל מארז טעינה אלחוטי. ייצור אוזניות באדס הופסק עם השקת הבאדס פלוס.

גלקסי באדס פלוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזניות סמסונג גלקסי באדס פלוס (SM-R175) הוכרזו ב-11 בפברואר 2020 באירוע האביב של Galaxy Unpacked, ושוחררו ב-14 בפברואר במחיר של 149.99 דולר, עלייה של 20$ ממחיר הבאדס המקוריות. הבאדס פלוס שמרו על עיצוב זהה לזה של הבאדס המקוריות, אך הסוקרים שיבחו את איכות הצליל והמיקרופון המשופרת ואת חיי הסוללה שהאריכו משמעותית. בנוסף, נכלל מנהל התקן שני לבס כדי לשפר את איכות השמע בתדרים נמוכים יותר.

גלקסי באדס לייב[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזניות גלקסי באדס לייב

אוזניות סמסונג גלקסי באדס לייב (SM-R180) הוכרזו ב-5 באוגוסט 2020 באירוע וירטואלי של Galaxy Unpacked. הבאדס לייב היו ידועים בעיצוב ה"שעועית" שלהם על האוזן, בשונה מעיצוב האוזניות הקודמות בסדרה, ונוסף בהם גם ביטול רעשים אקטיבי. הבאדס לייב זכו לשבחים על העיצוב שלהם, אך ספגו ביקורת על ביטול הרעשים הלא יעיל.

גלקסי באדס פרו[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזניות סמסונג גלקסי באדס פרו (SM-R190) הוכרזו ב-14 בינואר 2021 והושקו למחרת, ב-15 בינואר. הבאדס פרו שיפרו את העיצוב של אוזניות הבאדס פלוס וכללו אודיו משופר, טכנולוגיית מעקב וביטול רעשים אקטיבי. הם זכו לשבחים על העיצוב ואיכות הצליל המשופרים שלהם, אך ספגו ביקורת על חיי הסוללה שלהם שמספיקים ל-5 שעות כאשר ביטול הרעשים מופעל.

גלקסי באדס 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזניות גלקסי באדס 2 (צבע לבן)

אוזניות סמסונג גלקסי באדס 2 (SM-R177) הוכרזו ב-11 באוגוסט 2021 ב-Galaxy Unpacked לצד ה-Galaxy Watch 4. הבאדס 2 נתפסו כיורשות של באדס פלוס, שהופסקו בעקבות ההכרזה. הבאדס כוללות ביטול רעשים אקטיבי, ומחירן נמוך מזה של הבאדס פרו, והן זכו לשבחים על הביצועים שלהם ביחס למחיר.

גלקסי באדס 2 פרו[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזניות גלקסי באדס 2 פרו (צבע סגול)

אוזניות גלקסי באדס 2 פרו (SM-R510) הוכרזו ב-10 באוגוסט 2022 ב-Galaxy Unpacked לצד ה-Galaxy Watch 5. הבאדס 2 פרו נתפסו כיורשות של הבאדס פרו, שהופסקו בעקבות ההכרזה. אוזניות באדס 2 פרו כוללות ביטול רעשים אקטיבי, תמיכה בשמע Hi-Fi של 24 סיביות (רק עבור מכשיר סמסונג עם One UI 4.0 ומעלה) ושמע משופר של 360 מעלות. הן שוחררו ב-26 באוגוסט 2022 במחיר השקה של 229.99 דולר, עליית מחיר של 30 דולר בהשוואה לאוזניות באדס פרו המקוריות.

גלקסי באדס FE[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזניות גלקסי באדס FE (קיצור של "Fan Edition", מהדורת מעריצים) שוחררו ב-5 באוקטובר 2023 במחיר של 100 דולר, ושווקו כחלופה משתלמת לשאר דגמי גלקסי באדס.

המפרט שלו כולל חיי סוללה של 30 שעות עם ביטול רעשים אקטיבי ודירוג עמידות למים IPX2, בניגוד ל-IPX7 של הפרו 2.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]