פורטל:דואר ובולאות/מקורות מידע/מכירות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

{*} הפניה לארכיונים של בתי המכירות הפומביות המובילים בעולם הבולאות

שם בית המכירות מיקום הארכיון באתר
AB phila בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Historical results.
בית המכירות הפומביות מתמחה בעיקר בפריטים בולאים מארצות סקנדינביה. הארכיון כולל כמה עשרות קטלוגים (במתכונת של קובצי PDF) של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2004.
Auckland City Stamps בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף PREVIOUS AUCTIONS או את הסעיף PREVIOUS DIRECT SALES.
בית המכירות הפומביות מתמחה בעיקר בפריטים בולאים מניו זילנד ואוסטרליה. הארכיון כולל כמה עשרות קטלוגים (במתכונת של קובצי PDF) של מכירות פומביות ומכירות ישירות.
Cherrystone בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Past Auctions.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים נדירים מכל רחבי תבל. הארכיון כולל כמה עשרות קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2001. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Corinphila בתפריט הראשי שבצד שמאל של העמוד יש לבחור את הסעיף Auctions Archive.
בית מכירות פומביות מהמובילים בעולם. מתמחה במכירת אוספים של פריטים נדירים. הארכיון כולל קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2011. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Feldman בתוך הסעיף Buy שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Auctions Results.
בית מכירות פומביות המתמחה באוספים ובפריטים נדירים מכל רחבי תבל. הארכיון כולל כמה עשרות קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2001. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה. במרבית המקרים ניתן לצפות בקטלוג המפורט על ידי לחיצה על הקישור Browse Lots מימין לתמונה הקטלוג, וביתרת המקרים ניתן לקרא את תוכן הקטלוג כמסמך PDF על ידי לחיצה על תמונת הקטלוג.
Felzmann יש ללחוץ על הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד, ובדף שיתקבל יש לחפש במורד העמוד את הסעיף Catalogue archive.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים של האזור הגרמני. הארכיון כולל כמה עשרות קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2004. ניתן לצפות בקטלוג המפורט על ידי לחיצה על הסימן דמוי כדור הארץ שבצד הימני של השורה. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה (על ידי לחיצה על סימן הזכוכית המגדלת שבתיאור הפריט).
Goldberg Coins & Collectibles בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Auction Catalogs.
בית מכירות פומביות במגוון רחב של פריטי אספנות, עם נגיעות בפריטים בולאיים. הארכיון כולל מספר קטן של קטלוגים הכוללים גם פריטים בולאיים, וניתן לקרא עליהם מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
grosvenor בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Historic Sales.
בעמוד שמתקבל ניתן לבחור לעיין בתוכן של קטלוג מסוים או לחפש בכל הקטלוגים לפי נושא או מילת מפתח.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים נדירים מכל רחבי תבל. הארכיון כולל כמה עשרות קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2003. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
H.R. Harmer בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Auction Archive.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מארצות הברית והאימפריה הבריטית. הארכיון כולל קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2013. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Harmers בתפריט הראשי שבשמאל העמוד יש לבחור את הסעיף Our Past Sales.
בית מכירות פומביות המתמקד בפריטים בולאים מארצות הברית והאימפריה הבריטית. הארכיון כולל קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2013. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Karamitsos בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Past.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מיוון. הארכיון כולל מאות קטלוגים של מכירות פומביות (כולל מכירות של מטבעות ומפות). על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Kelleher בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Auction Catalogs.
בית מכירות פומביות המתמחה בעיקר בפריטים בולאים מארצות הברית, ועוסק בפריטים מכל חלקי תבל. הארכיון כולל עשרות קטלוגים של מכירות פומביות מאז שנת 2010. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Kelleher & Rogers בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Auction Catalogs.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מן המזרח הרחוק. הארכיון כולל כשלושים קטלוגים של מכירות פומביות מאז שנת 2011. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Negev Holyland בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Archive.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מארץ ישראל ובפריטי יודאיקה. הארכיון כולל מספר קטלוגים של מכירות פומביות מאז שנת 2017. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Oldlouis בתחתית העמוד הראשי, תחת הכותרת "Auctions Results", ניתן לעיין בכמה עשרות מכירות פומביות שהתקיימו בשנה האחרונה.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים במגוון מחירים ממדינות ברית המועצות לשעבר. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
postiljonen בתפריט הראשי שבשמאל העמוד יש לבחור את הסעיף "Catalogue Archive".
בית מכירות פומביות המתמקד בפריטים בולאים מארצות סקנדינביה. הארכיון כולל קטלוגים (בפורמט PDF) של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2009.
R. Maresch בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Past Catalogues.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מקנדה. הארכיון כולל עשרות קטלוגים (בפורמט PDF) של מכירות פומביות מאז שנת 2006.
Raritan בתפריט הראשי שבשמאל העמוד יש לבחור את הסעיף Past Auctions.
בית מכירות פומביות המתמקד בפריטים בולאים מארצות ברית המועצות לשעבר. הארכיון כולל עשרות קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2005. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Rasdale Stamp Company בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Current Auction ובתפריט שיפתח יש לבחור בשורה Auction Catalog.
בית מכירות פומביות העוסק במכירה של מגוון פריטים מלבד בולים, ומתמחה בעיקר במכירה אוספים וחבילות גדולות של פריטים. בחלקו האחרון של כל קטלוג ניתן למצוא מכירה של פריטים בודדים, כולל מידע מפורט ותמונה ברורה של הפריט. הארכיון כולל עשרות מכירות פומביות מאז שנת 2009, אולם רק במכירות מאז שנת 2018 מוצגות גם תמונות הפריטים.
Reinhard Fischer בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף "Online archive" שתחת הכותרת "Catalog archive". במסך שהתקבל יש ללחוץ על המשפט "Click here to access the online archives". בשלב זה יש לבחור בתוך הסעיף Archive את הסעיף Auktionen.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מגרמניה. הארכיון כולל עשרות קטלוגים (בפורמט PDF) של מכירות פומביות מאז שנת 2000.
roumet בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Old Auctions.
בית מכירות פומביות המתמקד בפריטים בולאים מצרפת ומושבותיה. הארכיון כולל קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 2005. על רבים מן הפריטים בקטלוגים משנת 2010 ואילך ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Sandafayre בתוך הסעיף Resources שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Philatelic Articles Archive.
בית מכירות פומביות המקיים מדי שבוע מכירות תדירות עם מגוון פריטים ואוספים בולאים. באתר אין ארכיון של הקטלוגים מן העבר, אולם יש בו אוסף של עשרות מאמרים המתמקדים בסיפורים על פריטים בולאים בעלי עניין מיוחד.
Schlegel בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Auction A to Z. במסך שמתקבל יש ללחוץ על השורה Online catalogue ובתוכה ללחוץ על הקישור Online catalogue.
בתחתית במסך שמתקבל יש עשרות קוביות המייצגות קטלוגים של מכירות פומביות מאז שנת 2007. בכל קובייה יש ללחוץ על המילה "Lose" שבפינה השמאלית התחתונה של הקובייה.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מגרמניה והאזורים הקשורים אליה. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Schuyler J. Ramsey בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Auctions.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מארצות הברית. כולל עשרות קטלוגים של מכירות פומביות מאז שנת 2004. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Siegel בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Past Sales.
בית מכירות פומביות המתמחה בפריטים בולאים מארצות הברית. הארכיון כולל למעלה מאלף קטלוגים של מכירות פומביות שהתקיימו מאז שנת 1931 (הקטלוגים עד תחילת שנות ה-90 מאוכסנים כמסמכים בפורמט PDF). על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Spink בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Lots Archive.
בית מכירות פומביות העוסק במגוון גדול של פריטים, כולל פריטים בולאים. הארכיון כולל מנוע חיפוש המאפשר לאתר פריטים מתאימים בארכיון הכולל עשרות אלפי פריטים.
Status בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי בצד שמאל של העמוד יש לבחור את הסעיף Archived Catalogues.
בית מכירות פומביות המתמקד בפריטים בולאים מאוסטרליה ומושבות בריטניה. הארכיון כולל מספר קטלוגים של מכירות פומביות (טקסט בלבד - בפורמט PDF).
Tel Aviv Stamps בתפריט הראשי שבראש העמוד יש לבחור את הסעיף Archive.
בית מכירות פומביות המתמקד בפריטים בולאים מישראל, מפלשתינה ומארץ הקודש. הארכיון כולל מספר קטלוגים של מכירות פומביות מאז שנת 2013. על רבים מן הפריטים ניתן לקרא מידע מפורט ולצפות בתמונה גדולה וברורה.
Vlastos בתוך הסעיף Auctions שבתפריט הראשי בצד שמאל של העמוד יש לבחור את הסעיף Older Auctions.
בית מכירות פומביות המתמקד בפריטים בולאים מיוון והאזורים הקשורים אליה. הארכיון כולל מספר קטלוגים של מכירות פומביות (בפורמט PDF).