פורטל:דואר ובולאות/מקורות מידע/עיתונים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

{*} הפניה לעיתונים בנושאי דואר ובולאות

עיתונים בעברית[עריכת קוד מקור]

שם העיתון תיאור תוכן העיתון
נוֹשְׂאוֹן עיתון מודפס היוצא לאור אחת לרבעון על ידי איל"ת (אגודה ישראלית לבולאות תימאטית). העיתון מופץ מאז שנת 2007, ונכון לשנת 2019 נכתבו 129 גיליונות. הפרסום מתמקד במאמרים בולאיים מקצועיים מתחומי האיסוף התימאטי. באתר ניתן לקרא (במתכונת של מסמכי PDF) את התוכן המלא של העיתונים אשר יצאו עד שנת 2017, ומאמר נבחר מתוך העיתונים שיצאו בשנתיים האחרונות.
נוֹשְׂאוֹנֶט פרסום אינטרנטי אשר מופץ בדואר האלקטרוני אחת לרבעון על ידי איל"ת (אגודה ישראלית לבולאות תימאטית). העיתון מופץ מאז שנת 1990, ונכון לשנת 2019 נכתבו 50 גיליונות. הפרסום מתמקד במאמרים בולאיים מקצועיים מתחומי האיסוף התימאטי. באתר ניתן לקרא את התוכן המלא של העיתונים במתכונת של מסמכי PDF.
נוֹשְׂאוֹנְצִ'יק עיתון אינטרנטי לילדים אשר הופץ בדואר האלקטרוני אחת לחודש על ידי איל"ת (אגודה ישראלית לבולאות תימאטית). העיתון נכתב בין השנים 2017-2008 בעריכת נחום שרשבסקי. המטרה הייתה לעודד יצירת קשר בין חברי האגודה לבין אספנים תימאטיים ברחבי העולם, וכן להביא לידיעת האספנים בחו"ל מידע בולאי מגוון מתוצרת הארץ. בסה"כ הופיעו 15 פרסומים (אחד מהם כפול). באתר ניתן לקרא את התוכן המלא של העיתונים במתכונת של מסמכי PDF.

עיתונים בשפות זרות[עריכת קוד מקור]

שם העיתון תיאור תוכן העיתון
ISRATHEME ביטאון אגודת איל"ת באנגלית אשר יצא לאור בין השנים 1994-1990 בעריכת שביט טלמן. הוא כלל מאמרים בנושאי תוכן רחבים מאד - מדע, תנ"ך, היסטוריה, גאוגרפיה ועוד. בכל מאמר נסקר הנושא והומחש באמצעות פריטים בולאיים שונים. בסה"כ הופיעו 105 פרסומים. באתר ניתן לקרא את התוכן המלא של העיתונים במתכונת של מסמכי PDF.
The Kiwi הביטאון של אגודת אספני הבולים של ניו זילנד. ניתן לקרא את כל הגיליונות של העיתון משנת 1952 עד שנת 2013.
ניתן לעיין במפתח המפורט של העיתון ולחפש מאמרים בנושא המבוקש - קישור למסמך של המפתח -
Philippine Philatelic Journal הביטאון של האגודה הבינלאומית לבולאות איי הפיליפינים. רשימת העיתונים מאפשרת לקרא את כל הגיליונות של העיתון משנת 1974 ועד שנת 2008.
| The Penny Post הביטאון של החברה לדואר מקומי ודואר שליחים. מבקרים יכולים לצפות בכל העיתונים שיצאו בין השנים 1994 - 2014.
Stellenbosch Philatelic Society Newsletter ביטאון האגודה הבולאית של העיר סטלנבוש (אנ') בדרום אפריקה. מבקרים יכולים לצפות בכל העיתונים שיצאו בין השנים 2013 - 2019.
The Jamaica Philatelist ביטאון האגודה הבולאית של נ'מייקה. מבקרים יכולים לצפות בכל העיתונים שיצאו בין השנים 1927 - 1950.
The Perfins Bulletin ביטאון מועדון אספני החירור (The Perfins Club), אשר נוסד בשנת 1943. ניתן לקרא את כל העיתונים מאז שנת 1945 ועד שנת 2014.
The Middle East Philatelic Bulletin ביטאון המתמקד במחקרים אודות הבולאות ותולדות הדואר של מדינות המזרח התיכון (לא כולל את מדינת ישראל). באתר ניתן לקרא את כל העיתונים שיצאו מאז שנת 2015.
שם הערה.