שיחה:אבו נאסר מנצור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת Romagy

דמות חשובה שראויה לערך טוב.

  • מש:Romagy, האם בדקת את כל המקורות שציטטת? אני לא הצלחתי למצוא את הספרים של רזווי ושל ביג'לי באף ספריה אקדמית בארץ ולא באינטרנט.
  • את "אלחונז'אדי" גם כן לא מצאתי; האם תוכלי למצוא ערך מקביל או את שמו המדויק?
  • "הוא היה נסיך מהבחינה הפוליטית" - לא בדיוק; הוא אמנם השתייך למשפחה המורחבת שחלק מבניה היו שליטי המקום אך זה לא הופך אותו אוטומטית לנסיך. כמובן שאם יש מקור מוסמך שמתומך בכך אפשר לציין את זה בערך.

סיון ל - שיחה 07:57, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תודה אבדוק ואתייחס. לגבי המקורות נדמה לי שכן אתרתי אותם ברשת אבל לא בדקתי המצאות בקרבתנו. Romagyשיחה 09:09, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה
אלחונז'אדי. יש ערך עליו בויקיפדיה האנגלית בשם :Abu-Mahmud Khojandi בחלק מהמקורות הוא מוזכר כ Al-Khujandi. יש מספר מקורות המזכירים אותו. אפשר למצוא את כולם על ידי חיפוש בגוגל.
לגבי המקורות - השני בר השאלה בספריה בקופנהגן.....אבל יש גישה אליו בספרי גוגל...את השלישי אפשר להשאיל מספריה בהודו...אבל הוא ניתן לרכישה בפרי גוגל.
שני האחרים הנן אנציקלופדיות מקוונות.
הסרתי את המילה נסיך. כל המקורות מציינות שהוא היה בן המשפחה השלטת בלי לציין קרבת משפחה מדויקת. לא מצאתי את זה מספיק חשוב כדל לחפש את הדיוק הזה.
תודה על ההערות. אשמח לקבל הערות גם על הערך אל-בירוני שממנו התחלתי את החיפושים שלי ב"אזור". Romagyשיחה 01:16, 1 במרץ 2024 (IST)תגובה
, Romagyשיחה 01:16, 1 במרץ 2024 (IST)תגובה
עדכנתי את ח'וג'נדי. בהתאם לכללי ויקיפדיה, יש לבדוק באופן אישי מקורות והערות שוליים. הספרים שהזכרתי לעיל לא נגישים גם דרך גוגל בוקס ולא ברור איך הצלחת לדלות את המידע מהם. אפשר להיעזר במקורות אחרים שכן נגישים, למשל כאן, כאן, כאן. סיון ל - שיחה 08:01, 1 במרץ 2024 (IST)תגובה
סיון, תודה על המקורות שציינת: Encyclopaedia Islamica היא אחד המקורות המוזכרים בערך, כמו גם הערך הנמצא באתר של MacTutor. השלישי לא נראה קשור, אבל אין בו צורך, כל העובדות בערך מגובות במקורות.
לגבי המקורות שאינם מקוונים: כאשר מאתרים ספר בגוגל בוקס, יש שם אפשרות לחפש מידע ספציפי. כאשר מחפשים "abu naser mansur" מגיעים לעמודים המצוטטים בהערות השוליים ומוצגים הקטעים הרלוונטיים.
אני מכירה את הכלל של בדיקת המקורות בויקיפדיה...:)
Romagyשיחה 10:10, 1 במרץ 2024 (IST)תגובה
בדקתי שוב ואכן המאמר של Sonja Brentjes רלוונטי מאד (לא נפתח לי מקודם). אוריד אותו בהזדמנות ואשתמש בו בנושאים הללו.
תודה. Romagyשיחה 10:14, 1 במרץ 2024 (IST)תגובה