שיחה:אדום

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אדום בצה"ל?![עריכת קוד מקור]

מחקתי את העניין המביך של תעודת הלוחם האדומה, כי אין לדבר סוף:גם סירים בשריים במטבח מסומנים באדום...ובנוסף,גדודי ה-90 בעלי כומתה מנומרת כיום,ונח"ל מוצנח-כומתה ירוקה.הר-ירוק 18:12, 13 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

גוונים אחרים[עריכת קוד מקור]

צריך להוסיף גוונים אחרים של אדום בשפת מחשב. התותח האדום 16:10, 20 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

באנגלית יש הרבה גוונים. התותח האדום 16:14, 20 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

מתוך הערך:

"ניתוח סטטיסטי של תוצאות משחקי כדורגל באנגליה משנת 1947 ועד 2008 מראה כי לקבוצה בתלבושת אדומה יתרון על יריבותיה הלבושות בכל צבע אחר. לא רק שקבוצות "אדומות" זכו ביותר אליפויות ממה שניתן היה לצפות באופן אקראי אלא שבכל הליגות המיקום של לובשי האדום גבוה באופן מובהק משל יריבותיהן ‏‏[6]. התופעה קשורה, כנראה, להשפעה הרגשית של הצבע על היריבים ועל השופטים."

זה עובד באנגליה כי במקרה ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל משחקות באדום. בארץ זה לא עובד: מכבי חיפה (ירוק), מכבי ת"א (צהוב-כחול), בית"ר ירושלים (צהוב-שחור) והפועל פ"ת (כחול) זכו ביותר אליפויות מאשר כל קבוצות הפועל ביחד ובעיקר הפועל ת"א (אדום).

אם תכנס לקישור בהערת שוליים 6 תראה שהמגמה קיימת בכל הליגות ולא רק בליגה הבכירה וכן בענפי ספורט אחרים. יורם שורק - שיחה 16:31, 29 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]

אדום בתרבות וזיהוי הצבע בתורה.[עריכת קוד מקור]

פרה אדומה היא מצווה מהתורה. שם האדום יתכן שהו חום אדמדם. כמו שאנחנו מכירים בטבע. לעומת זאת חכמים במסכת נידה אמרו שאדום הוא צבע הדם. ע"פ הפסוק וירא את המים אדומים כדם.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באדום שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 10:17, 6 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]