שיחה:אמנות אקולוגית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משוב מ-11 בדצמבר 2015[עריכת קוד מקור]

מידע שלם ואמין 93.175.37.230 19:32, 11 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

הכתיבה בערך זה, מעוותת את ההיסטוריה וכן התוכן חושף בורות וגורם לזילות בערך עצמו. זוהי גם הטעיית הציבור, מלאה בטעויות ונסיון בוטה להכניס את "עורכת" הערך לתוך ההסטוריה של דיסיפלינה זו, ואת חבריה. בושה. דווח על ידי: 84.228.52.221 03:08, 28 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]


נא לא להכפיש את הכותבים, אם יש לדעתך טעויות בערך רצוי שתתקן אותם. רחל - שיחה 08:47, 28 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

תבנית השלמה[עריכת קוד מקור]

הנחתי תבנית השלמה על הערך כי לדעתי הוא כולל הרבה מידע על ההיסטוריה של התחום אבל מעט מאוד מידע על מה מדובר בדיוק (ראו לצורך ההשואה את הערך המקביל באנגלית). יורי - שיחה 09:56, 28 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

שלום, ליורי! לדעתי, עשית טעות שמחקתם את כל החלק שעוסק באמנות אקולוגית ואמנים אקולוגיים בישראל ובעולם. אדם שקורא את הערך הזה, לא מקבל שום מושג על אמנים אקולוגיים בארץ ומחוצה לה - על קורות-חייהם ופועלם האמנותי, אלא מידע כללי בלבד שמסביר את משמעות-המושג "אמנות אקולוגית", אבל לפי ההגיון בערך אנציקלופדי שעוסק בנושא מסויים, חייב להופיע גם מידע על אנשים מסויימים שתרמו לקידומו ופיתוחו של אותו נושא. נניח, אתה, יורי חושב שבערך כללי שעוסק באמנות אקולוגית לא צריכה להיות רשימת-אמנים אקולוגיים, אז מה הייתה הבעיה ליצור ערך נפרד שיעסוק ביצירתם וקורות-חייהם של אמנים אקולוגיים שהשפיעו על אמנות אקולוגית בישראל ובעולם?

אני אישית, חבר של מלך ברגר - אחד האמנים ששמם הופיע בגרסה המקורית של הערך ושללא ספק הוא אחד מאמני-הטבע המובילים בארץ. אדם שהציג למעלה ממאה תערוכות ותרם רבות לחינוך, תרבות וחברה בישראל. לא ייתכן, שבערך בויקיפדיה שעוסק באמנות אקולוגית לא יהיה מידע על אנשים שעסקו בעבר או עוסקים היום בסוג זה של אמנות. אתה טוען, שהערך מכיל מעט מידע? אבל הכי מעניין, שאתה מחקת גם את המידע על האמנים שבכל זאת הופיע בערך הנ"ל. אתה מחקת את כל ההיסטוריה של אמנות אקולוגית על כל גווניה במדינת-ישראל. אתה מחקת מידע חשוב ביותר שכולל חומר היסטורי על אמנים שלמעשה היו חלוצי-האמנות האקולוגית בישראל. כמו-כן, מחקת גם את השמות של כל האמנים האקולוגיים מחו"ל (חוץ מאחד) - דבר שהופך את הערך על האמנות האקולוגית לחסר כל ערך לימודי וחינוכי. ועוד הפעם, אפילו אם נניח, החלטת (בהסתמך על דוגמת-ערך על אמנות אקולוגית באנגלית) שלרשימת שמות-האמנים אין מקום בערך כללי על אמנות אקולוגית, אז באמת למה שלא תסכימו שבויקיפדיה בשפה העברית יופיע ערך נפרד ומיוחד שעוסק באמנים אקולוגיים?

בברכה! שמואל ירושלמי - משורר ופעיל חברתי 87.69.100.172 17:40, 30 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

בערך ישנם לפחות שני מקורות אחד מאתר הארץ והשני מאתר בצלאל - מקורות מכובדים ללא ספק. במקביל אחד המשתמשים מתעקש להוסיף תבנית ללא מקורות למרות שיש לפחות שניים.

אם לא תהיה התנגדות תוך יום, אסיר את התבנית. 5.22.134.226 23:57, 28 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]