שיחה:אן אסטין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה נכתב במסגרת "כלים שלובים", מערכת לימודי הבחירה לתואר ראשון של אוניברסיטת תל אביב, בקורס "מווב 2.0 לווב 3.0, מוויקיפדיה לוויקידאטה" החל משנת 2018 (או בקורס "ויקיפדיה: מיומנויות של יצירת וצריכת ידע" בין השנים 2015–2017).

בכל שאלה לגבי הערכים, נא לפנות אל שני אבנשטיין.

ערך זה נכלל ברשימת נשים באדום והוכחל!

נשים באדום היא יוזמת-אחות של ויקי נשים

כתיבת הערך התבססה על תרגומו מאנגלית. OptimisPrime - שיחה 03:15, 26 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

שלום אופטימיס. הערך של אן אסטין באנגלית הוא קצת דל והיות והסתפקת בתרגום של הערך, אז גם התוצאה בעברית דלה. זאת לא אשמתך כי לא ברור לי מדוע הגברת בכלל צריכה לקבל ערך בעברית, אבל מי אני שאקבע. בכל אופן, כמה הערות צורניות וכמה הערות לגבי התרגום: 1) חסר תאריך לידה 2) חסר השם באנגלית בסוגריים. אין אף תוצאת גוגל לחיפוש השם "אן אסטין" ולכן לדעתי רצוי שיופיע בסוגריים גם השם באנגלית. 3) את הביטוי "forensic expert" יש לתרגם "מומחית לזיהוי פלילי". זה אמנם תחום במשפט אבל התרגום "מומחית למשפט" מחטיא את הכוונה. 4) את המשפט "Queen's Birthday Honours" תרגמת כ "מצטייני יום הולדתה של המלכה". אני ממליץ לך להשמיט את המשפט הזה כי אי אפשר תרגם אותו לעברית. 5) לא צריך להיות רווח בין אותיות שימוש (ב, ה, ו, כ, ל, מ, ש) לערך קיים/לא קיים בויקיפדיה. כך למשל צריך לכתוב בביוכימיה ולא ב ביוכימיה. 6) לא האדמת אף ערך ובטוח שיש כמה ערכים שרצוי שיופיעו בעתיד גם בעברית. למשל אוניברסיטת גריפית'. 7) תרגמת "Education" כחינוך. המילה המתאימה יותר היא "השכלה". 8) הוספת ה-הידיעה בכותרת "הקריירה" ולעומת זאת בכותרת לפני כתבת "קריירה מוקדמת" ולא "הקריירה המוקדמת". לדעתי צריך אחידות. או שניהם עם ה-הידיעה או אף אחד. 9) מה שאתה מכנה בכותרת "המלצות" צריך להיות "הערות שוליים" 10) הקישור בהערת שוליים 2 אינו תקין. כל טוב. Manhus - שיחה 13:38, 17 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

תודה רבה על הערכתך המפורטת. אערוך עכשיו בהתאם לתיקונים שהצעת. OptimisPrime - שיחה 19:50, 25 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ספטמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באן אסטין שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 09:47, 23 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]