שיחה:אפרים מאיר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חשיבות הערך[עריכת קוד מקור]

חוץ מהיותו פרופסור והוגה דעות יהודי שראוי לערך מצד עצמו בוויקפדיה בעברית, מאיר הוא זה שהמציא (לפחות בעברית אבל גם בכלל) את המושג "אקזיסטנציאליזם יהודי" ועסק בו בהרחבה - ללא ספק תוספת חשובה לחקר ההגות היהודית המודרנית. כמו כן מאיר היה הראשון לחקור את מכתביו של רוזנצוויג, והוא מהחוקרים הבכירים של הגותו בעולם.

קיווי 14:57, 3 באוקטובר 2006 (IST)

במצב הנוכחי של הערך לא ניתן ללמוד מה חשיבותו. אולי כדי שתוסיף יותר על חידושיו ומחקריו. בברכה דניאלשיחה 15:07, 3 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

ככה קצת יותר טוב. חסרים קצת פרטים כגון מקום ושנת היוולדו. דניאלשיחה 15:12, 3 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

פרטים נוספים[עריכת קוד מקור]

א. למיטב ידיעתי, פרופ' מאיר הוא גר-צדק, שבעברו אף היה 'פרח כמורה' (כדאי לבדוק). ב. פרופ' מאיר הוא גם תלמידו של עמנואל לווינס.

נכון, ונכון. --Hmbr-חנן שיחה 13:06, 4 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה


א. למד תיאולוגיה ופילולוגיה באוניברסיטה הקתולית בלוון (Leuven), בעל דוקטורט בהשוואת דתות (Comparative Religion). בעת לימודיו אמנם למד למשך תקופה מסוימת ברומא, אך לא היה פרח כמורה אלא תיאולוג. ב. לא היה תלמידו של לוינס באוניברסיטה. כן היה בקשר עם לוינס ונפגש עימו; בספר "אתיקה והאינסופי", שהוא התרגום הראשון מכתבי לוינס לעברית, מובא ראיון עם לוינס בנספח.

השלמות[עריכת קוד מקור]

ישנם כמה וכמה סרטים (עם הרצאות) המופיעים באתר www.ephraimmeir.com. ניתן להפנות אליהם ב"קישורים חיצוניים". 173.61.14.26 22:02, 17 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באפרים מאיר שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:23, 8 בנובמבר 2022 (IST)תגובה