שיחה:אפתה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת TZivyA בנושא חלב עיזים

מה זה פרנום? אסתר 11:22, 17 מרץ 2006 (UTC)

מי שיש לו אפטות יודע, זה המקום הכי כואב, זה יסורי מוותNext25
שאלה טובה, הוספתי הסבר. חבל שג'ובניקון לא טרח להסביר. אני מכנה עריכה כזאת "פגע וברח". לפני שג'ובניקון הגיע היה ערך עליו טרחתי רבות כדי שיהיה מובן ב-100% לציבור הרחב, ואז הגיח ג'ובניקון, הפך את הערך למובן ב-98% וחזר לעיסוקיו, ושמי שלא מבין שילך לחפש באנציקלופדיה של Ynet.
אבל אני סולח, כמובן, כי הוא ויקיפד מוכשר וכי הוא רק ניסה לעזור. בברכה, Pixie 18:22, 17 מרץ 2006 (UTC)
עכשיו כשזה ברור - זה באמת הכי כואב שם... :-) אסתר 19:13, 17 מרץ 2006 (UTC)
אחחחחחחחח. זה מה שיש לי להגיד :-)

אפטה[עריכת קוד מקור]

למה אפתה ולא אפטה? הרוב כותבים אפטה..

זה שם מאנגלית אז כך שאני לא חושב שיש איות 'נכון', אבל באתר אינפומד משתמשים ב'אפתה' גם כן ולכן נראה לי שזה ראוי להעתיק את האיות מהרופאים :)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 18:44, 24 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

חלב עיזים[עריכת קוד מקור]

יש אצלנו קישור לכתבה שמציגה מחקר על שימוש בחלב עיזים (תוך פרסום לא לגמרי סמוי של חלב העיזים עצמו). לא הצלחתי למצוא מקום שבו המחקר הזה פורסם. בפרט הוא גם לא מוזכר בערך האנגלי. פיספסתי פרסום שלו? אם הוא לא פורסם: יש התנגדות להסיר מהערך? Tzafrir - שיחה 20:23, 28 בינואר 2018 (IST)תגובה

קראתי על זה כמה כתבות. לא יודעת אם זה באמת עוזר או שזה סתם תרופת סבתא, אבל לי אין התנגדות שזה יוזכר בכל מקרה, גם אם זה לא נתמך במאמר מדעי, רק משום שמדובר בפרקטיקה נפוצה. • צִבְיָהשיחה • י"ב בשבט ה'תשע"ח 21:19, 28 בינואר 2018 (IST)תגובה