שיחה:אקול

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה לא עורכים את הדף הזה????
אני כתבתי אותו כדי שאני אוכל ללמוד עוד אקול חוץ מהמעט שאני יודע!!!

נראה לי שפספסת את הרעיון בויקיפדיה בכלל, וביצירת דפים בפרט. בכל מקרה, זה לא נכון מה שאתה אומר - הערך נערך והוסף לו קישור לויקיפדיה האנגלית, שאתה יכול לנצל כדי ללמוד עוד אקול (כמובן שהדבר הנכון לעשות הוא לקרוא ספר או לשחק עם מישהו שמכיר את אקול טוב). גדי אלכסנדרוביץ' 13:55, 25 פברואר 2006 (UTC)
נדמה לי שהאיש הבין היטב את הרעיון שמאחורי ויקיפדיה. פעמים רבות אנשים מתחילים עם ערך דל, המשקף את הידע שלהם, ותוך זמן לא רב הערך מורחב על-ידי ויקיפדים אחרים והופך לערך נפלא. דוגמאות הזכורות לי משום שהייתי שותף לעריכתן הן מציל ויוזף זיסקינד אופנהיימר, אבל מובן שיש עוד דוגמאות רבות. למרבה הצער, לא תמיד הזרע שנטמן בוויקיפדיה הופך לעץ נותן פרי, ויעידו אלפי הקצרמרים, אבל מותר, ואף רצוי, לקוות. דוד שי 14:08, 25 פברואר 2006 (UTC)
כיוונתי לכך שבויקיפדיה כותבים מסיבות רבות, אך אני מקווה כי כתיבה שמטרתה לגרום לאחרים לעבוד בשבילך היא לא אחת מהן. גדי אלכסנדרוביץ' 14:24, 25 פברואר 2006 (UTC)
הערך אמנם קשה למי שאינם יודעי ח"ן אבל גם ערכי מתמטיקה רבים הם כאלה. ודאי שאין למחוק אותו. אין צורך בשכתוב כי מי שיחפש מידע זה אמור להבין (בשבילי זה סינית). שנילישיחה 20:19, 10 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

מקווה שאמצא זמן פנוי ואהפוך אותו לערך ראוי. Avi rosenthal16:11, 17 בינואר 2015 (IST)[תגובה]