שיחה:ארתור פינקלשטיין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

(הבדל) (היסטוריה) . . ארתור פינקלשטיין; 15:30 . . Eman (שיחה) (עריכה מאסיבית ומחיקת קטעים לא נייטראליים)


Eman הניכבד :מחיקתך לא ניטראלית ועלבון לאינטליגנציה!

אולי אפשר תמצות של הפסקה הבאה לערך... נראה לי שכדאי[עריכת קוד מקור]

מצאתי את זה בלינק מויקיפדיה האנגלית. אקדים ואומר שאני לא חושב שיש בדברים האמורים לעיל עלבון כלשהו (ואני הרי גיי מוצהר בעצמי) אלא יש בהם כדי לשפוך מעט אור על הדמות המסתורית:

http://edition.cnn.com/ALLPOLITICS/1996/news/9610/10/karl.finkelstein/index.shtml

The August issue of Boston Magazine revealed something that might have surprised some of Finkelstein's more conservative clients: he's homosexual. In his Massachusetts mansion, he lives with his long-time partner and their two adopted children. Stephen Rodrick, now with Philadelphia Magazine, wrote the article.

"As recently as September 10th, four of Finkelstein's clients voted against the anti-gay discrimination bill -- Lauch Faircloth (R-N.C.), Jesse Helms (R-N.C), Don Nickles (R-Okla.) and Sen. (Bob) Smith (R) of New Hampshire," said Rodrick.

"Homosexuality is wrong, it's immoral and it shouldn't be condoned and it certainly shouldn't be elevated to a special protected status by the federal government," declared Nickles (R-Okla.) in a Senate speech.

פרס יחלק את ירושלים[עריכת קוד מקור]

בויקיפדיה:ספר אורחים הובאה הערה על טעות בערך על פינקלשטיין, משום שהוא לא טבע את הביטוי פרס יחלק את ירושלים, אלא מוטי מורל (בחירות 1996). ואכן, כאן בכתבה הסיסמה מיוחסת למורל [1] Nirvadel - שיחה 20:49, 16 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בארתור פינקלשטיין שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 17:45, 8 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

  1. ^ סמדר שמואלי, מ"פרס יחלק את ירושלים" ועד ל"אספסוף", באתר ynet‏, 12 בינואר 2001