שיחה:בית נועם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הצעה לדיון :

האם אין לדעתכם מקום לפרט בערך ביקורת מנומקת על עמותות מסוג זה שיש לפעילותן היבטים כוללניים, פטרנליסטיים, ואלמנטים של "חינוך מחדש" ?

אותי מטרידות במיוחד פסקאות ארוכות שנמחקו - שמבהירות עד כמה המקום הזה איננו אטרקטיבי כיישות טיפולית, ושאנשים לא היו מבקשים להגיע אליו אלמלא קציני מבחן היו שולחים אותם אליו (זהו ניסוח מכובס לברירה: "או שתלך לבית נועם או שתלך לבית הסוהר").

על פניו נראה לי שצריכה להיות התייחסות לכך שאין מוסדות מקבילים לנשים, ושלעומת זאת בעיקר נשים עומדות מאחורי ניהול המוסד הזה .

האם זהו באמת מוסד טיפולי ללא אג'נדה ואמירה פוליטית פמיניסטית?

גם אם אתם לא מסכימים עם התזה שלי - זה נראה לי שווה עיון ודיון.

שלום לך, כשאתה כותב "הצעה לדיון" משמע יש בוויקיפדיה דיונים למהותם של הערכים, ולא כך הוא. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולכן היא לא מנסה לקבוע עמדה מקצועית, פוליטית או אידאולוגית כלפי הערכים, אלא רק להביא את העובדות.
במידה ויש מקורות אחרים לביקורת שהזכרת, כלומר, היא הועלתה על ידי גופים או אנשים שהם ברי סמכא בתחום (כמו מוסדות ממשלתיים, או משפטנים ועובדים סוציאלים שנושאים בתפקידים בתחומים אלה) יהיה אפשר לצטט אותה בערך. Nachy שיחה 12:44, 20 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:32, 24 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-18 ביולי 2020[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מסלול משולב הוא שלושה חודשים