שיחה:בקצה ההר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת Prince Azulay בנושא קרדיטים

ניסוח[עריכת קוד מקור]

המשפט הראשון של הערך הוא בעל כפל משמעות. שימו לב: "בקצה ההר הוא אלבום הסולו השביעי של הזמר הישראלי גידי גוב, שיצא בשנת 2005." - ברגע הראשון לקריאת המשפט, מתקבל הרושם, שבשנת 2005 לבדה, גוב הוציא לפחות שבעה אלבומים.

נכון, שאחרי עצירת הקריאה והשקעת מחשבה מבינים, שמדובר באלבום השביעי בכלל ושרק במקרה הוא יצא בשנת 2005. אלא, שכתיבת משפטים דו משמעיים מאטה מאוד את הקריאה.

לטיפולכם.

טופל. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:04, 4 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה
אוי, גם במשפט השני יש בעיה דומה. האם האלבום "אין עוד יום" הוא האלבום האחרון של גוב ואילו "בקצה ההר" הוא אחד אחרי האחרון?
אוי, וגם במשפט השלישי. "בשנים האלו התמקד גוב בגרסאות כיסוי" - האם בשנים בהן הוא הוציא אלבומים עם שירים חדשים הוא התמקד בגרסאות כיסוי או, שמה, בשנים שבינהן?
וגם המשפט הרביעי בעייתי - האם באלבומים של גוב ניכרת דומיננטיות של מישהו, שאינו גוב, במקומו של גוב. כמי שמכיר חלק מהאלבומים, אני יודע, שלא זו הכוונה. ניכרת באלבומים השפעה של אמנן נוסף בודד ודומיננטי לצדו של גוב.
אני ניסחתי את הערך במקור ואני מודה לך על המשוב, הניסוח תוקן. Me123 - שיחה 18:45, 6 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

קרדיטים[עריכת קוד מקור]

שלום,

אשמח שמי שיוכל להוסיף, שיוסיף את כל מי שלקח חלק באלבום הזה - נגנים, מפיקים וכו'. כולל האנשים ששרים עם גידי גוב את השיר "כל שושנה". תודה רבה. Prince Azulay - שיחה 16:30, 18 בפברואר 2020 (IST)תגובה