שיחה:ברכות התורה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תוכן המאמרים ההלכתיים המקושרים[עריכת קוד מקור]

חלק א': 1. ערכה של ברכת התורה 2. על מה חרבה הארץ? 3. מקור ברכת התורה 4. כל התורה שמותיו של הקב"ה 5. דין המהרהר והכותב דברי תורה 6. נשים מברכות ברכת התורה.
חלק ב': 7. ברכת התורה לכל היום 8. האם צריך ללמוד מיד לאחר הברכה 9. האם צריך לברך לאחר שינה ביום 10. שנת קבע בלילה נחשבת הפסק 11. אדם שלא ישן כל הלילה 12. עמידה בברכת התורה.

התוכן מבחינה תחבירית[עריכת קוד מקור]

באתי לעשות עבודה קצרה על הברכות הנ"ל,וממש כעסתי.אני לא מדברת על התוכן,אלא על איך הקטע בנוי.הפסקאות ממש מבולגנות,במשפטים שצריך לרדת בהם שורה,לא ירדו,במשפטים שהיה צורך בפסיק,לא היה פסיק.ילד ביסודי יכול להבחין בכך שזה כתוב בצורה נוראית,מבחינה תחבירית. ותקשיבו,יש פה ילדים שממש מעתיקים את זה,בלי לשים לב לכל השורות שצריך לרדת.זה עצוב,עצוב שזה כתוב בצורה נוראית,ואף אחד ממש לא שם לב לזה,ולא מתקן את זה.אני לא אומרת שיש צורך באיזה בטא,רק שתרדו שורה,שימו פסיקים במקומות הנכונים.זה לא ממש קשה,עניין של שתי דקות,וגמרנו.שלפחות לא יישאר ככה. הייתי עושה את זה בשמחה,אבל משום מה,כפתור העריכה היחיד שבעמוד מוביל לעריכת הקישורים.חיפשתי את הכפתור,ואיננו. אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בעניין העריכה.