שיחה:דודי ויסמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נכנסתי לערך הזה במקרה וחשכו עיניי:

- "באמצעות החברות השונות, מוביל ויסמן, פעילות פילנתרופית ענפה בישראל ובארה"ב, אשר מתמקדת בין היתר בסיוע לצעירים מעוטי יכולת לקבל חינוך טוב יותר, הזדמנויות שוות ולמצות את הפוטנציאל הגלום בהם. כמו כן פועל רבות ביצירת שת"פ אסטרטגיים בתחום המחקר והבריאות בין טקסס לישראל ובתחומי התרבות והאומנות" - מעבר לניסוח העילג, באמת צריך להיות בפתיח של הערך? מה גם שבפרק הפילנתרופיה מופיע כמעט אותו ניסוח בדיוק.

- "ויסמן נשוי לברוריה ולבני הזוג שלושה ילדים: שניר מורן ולוטן" - קריטי לפתיח?

- "גבעתיים ישראל" - מה רע בגבעתיים? זה שהוא ישראלי כתוב כבר בפתיח.

- "במהלך שירותו הצבאי בצה"ל, גויס לחיל האוויר" - איפה עושים ישראלים שירות צבאי אם לא בצה"ל? ומי מגוייס במהלך שירותו הצבאי?

- "לאחר שחרורו מן הצבא בשנת 1976 הפך למנהל ולבעל השליטה בחברה הפרטית 'ביילסול'" - בפתיח נאמר ש"החל את דרכו בניהול תחנת דלק אחת לפני כ- 30 שנה", לפי גוף הערך הוא פשוט הפך בן לילה לבעל שליטה.

- "ויסמן פועל על-פי רוב בצנעה וממעט להתראיין לכלי התקשורת... הוא איננו מזוהה פוליטית-מפלגתית וגם לא נוהג להתבטא על ענייני היום בישראל. כשהוא ניאות לדבר לכלי התקשורת – דבריו ענייניים ונוגעים ישירות לעסקים בהם הוא מעורב" - בניגוד למי? דנקנר מזוהה מפלגתית? תשובה נוהג לדבר על ענייני היום?

- "סניפי הרשת נותרו פתוחים בשבת גם נוכח מסע הלחצים שהופעל בעניין זה" - חוץ מכמה מהם, כלומר.

- "כשלושה חודשים טרם פרסום המלצות ועדת הריכוזיות אמר ויסמן: 'אין ריכוזיות בישראל היום, ואני לא מבין את המלחמה של הממשלה בריכוזיות'" - זה מאבק ציבורי?

- פרק הפילנתרופיה נראה כולו כמו פרסומת לויסמן. ובפרט: "כל אלה תורמים ליצירת בסיס טוב יותר לפיתוח אישיותם, ולעתיד טוב יותר עם הגעתם לבגרות" - נבדק מחקרית? "אימוץ ערכי תומך ומסייע" - מהו אימוץ ערכי ובמה הוא שונה מסתם אימוץ?

וזה עוד בלי להכנס לשגיאות הגהה ופיסוק. מישהו מוכן לתקן? ל. רענן - שיחה 04:06, 3 בספטמבר 2012 (IDT)[תגובה]

התנדבתי. טעון שיפור נוסף. גרש - שיחה 05:33, 3 בספטמבר 2012 (IDT)[תגובה]
המשכתי, עדיין מבולבל. מקווה לשוב בהמשך ל. רענן - שיחה 12:48, 3 בספטמבר 2012 (IDT)[תגובה]
עשיתי כמיטב יכולתי. אשמח אם מישהו שמכיר את הנושא יוכל לעבור ולוודא ששום דבר חשוב לא חסר בערך, וששום דבר לא חשוב לא מופיע בו. שתי שאלות: השורה על כך שויסמן תורם את משכורתו כיו"ר החברות בהן הוא מכהן נשמעת מעניינת, אבל הורדתי כי לא מצאתי מקור. מישהו יודע? וגם: האות מארנסט אנד יאנג - כמה משמעותי הוא? ל. רענן - שיחה 16:38, 3 בספטמבר 2012 (IDT)[תגובה]

האם הוא לא מוכר (הרבה) יותר בשם דודי? אביעדוסשיחה 17:57, 2 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

גוגל תומך בזה. העברתי. אביעדוסשיחה 19:55, 4 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]