לדלג לתוכן

שיחה:דן רובינשטיין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת יחסיות האמת

לויקפדים שלום ערכו של ערך דן רובינשטיין הוא כדי לקרב ולידע על אומן ישראלי שעקב גורל קשה התפתח כאומן פעיל ופורה.

מקריאת הערך אין לי ספק שהוא חשוב וראוי, אני רק לא בטוח אם הוא מועתק, אבל זה לא קשור לעניין החשיבות. יחסיות האמת 21:52, 30 בינואר 2007 (IST)תגובה

בכל אופן ערכתי אותו. יחסיות האמת 01:03, 31 בינואר 2007 (IST)תגובה

הערך אינו מועתק. אם כי יש הרבה קטעי עיתונות, ספרים וסירטי טלוויזיה שוויצרית וגרמנית על התפתחותו והשגיו למרות מגבלותיו הגופניות של דן . בקרוב ננסה להעביר לכם תמונה תודה על עזרתכם בעריכה.

בכל אופן, מר רובינשטיין (אני מניח), מישהו שם תבנית חשיבות על הערך, כלומר הוא רוצה למחקו בטענה שאינך אדם חשוב מספיק על מנת להכלל באנציקלופדיה. לכן מומלץ שתנסה לספק כאן בדף השיחה כמה שיותר פרטים שיעידו על חשיבותך (תערוכות, גלריות, אזכורים נוספים בתקשורת בארץ ובעולם, חברות באיגודי אמנים למיניהם וכו'..), אנחנו כבר נשלב אותם בערך במידה ויוחלט להשאירו. יחסיות האמת 03:22, 31 בינואר 2007 (IST)תגובה

-- על השאלה מה חשיבותו של הערך? ניתן לישאול א. האם עצם העובדה שאדם שהיה נידון ע"י המחלה להיות נטל חברתי מחד והפך לערך אומנותי חונוכי ודוגמא אישית אינו מספיק. ב. האם אדם שעד גיל 24 לא צייר ולא עסק באומנות כלל ויצר מרישומים קטנים כיוון שלא יכול היה להחזיק את בלוק הציור בידיו וזכה לקבל עבודות בקנה מידה מונומנטאלי שמהם משרד החינוך הישראלי השתמש בערכות לימוד אומנות ות"נך ואפשר להרחיב בנושא זה - אינו די שיחשב כערך מין המיניין??? אנחנו מנסים לרכז את החומר הרב שנצטבר כדי שהערך יהיה מקיף. ואשמח לקבל את תגובתכם והנחיותיכם.

-- בדיקה חפיפה ביותר בגוגל "Dan Rubinstein Zurich" תראה בכלילות את חשיבותו של האומן, למרות שהרבה קישורים הם בגרמנית או צרפתית. ניתן לראות שנארכים בשוויץ קבוצות ביקור בכנסייה שבה מוצגים הוויטראז'ים, שמתקיימים המון הרצאות מול קהלים בשוויץ וגרמניה ועוד. לכן אין לי ספק שמדובר באומן פעיל ובעל השפעה בחוגים רבים בשוויץ ובגרמניה. (איך מוסיפים שם משתמש וזמן?)