שיחה:הארכת עצמות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
  1. האם באמת אנשים הסובלים מגמדות מערב אינם סובלים מאפליית נכים? האם רק עיוורים חרשים ומשותקי רגליים סובלים מאפליה במערב? אני ממש לא בטוח בזה.
  2. בכיתוב התמונה מופיעה הכותרת "מכשיר איליזרוב מותקן על עצם השוק". בשוק, לעניות השכלתי, יש שתי עצמות. האם מאריכים פה רק אחת מהן כדי שתתאם לשנייה? (אם כן איזו?) או שאולי מאריכים את שתיהן בו זמנית? (האם זה אפשרי בכלל?)

. עִדּוֹ - שיחה 12:06, 22 בינואר 2011 (IST)[תגובה]

עדו, גמדים העוברים ניתוח הארכת גפיים לעולם לא יגיעו לטווח הגובה הנורמלי אלא יהיו גמדים גבוהים יותר. אצלם הניתוח הוא למטרות פונקציונליות ולא למטרות קוסמטיות ולכן גם הניתוח לרוב מכוסה על ידי הביטוח. לעומת זאת, אנשים בעלי גובה נורמלי שמרגישים צורך להיות גבוהים יותר יעברו את הניתוח במטרה קוסמטית טהורה. אם במערב אותם נמוכי קומה עשויים לסבול מאפליה לא מכוונת, במזרח, ובעיקר בסין קיימת אפליית גובה מוצהרת הננקטת גם על ידי השלטון, אנסה למצוא את הקישור לסרט המראה כלכלן בסין שמראה מודעת דרושים למשרת כלכלן למשרד האוצר שמצביעה על סף גובה מינימלי של 1.70 מטר. בעלי קומה מתחת לממוצע סובלים שם מאפליה מכוונת שפוגעת בסיכוייהם ברוב תחומי החיים ולכן הפרוצדורה מאוד מוכרת. לגבי הכיתוב, המתקן מותקן על עצם השוקה (טיביה) שהיא העצם הגדולה והחזקה מבין השתיים (השנייה היא הפיבולה). בעת הארכת השוקה הפיבולה שנוסרה בזמן התאמת המתקן מתארכת גם היא לרוב ללא צורך בחיבור למתקן כלשהו. לשיקולך לשנות את הכיתוב מ"שוק" ל"שוקה".Stanzoni - שיחה 21:46, 22 בינואר 2011 (IST)[תגובה]

אודה אם ניתן יהיה להוסיף קישור ל[זה] המצביע על האפליה המוצהרת בסין (דקה 42 בסרט). כמו כן, קיים ערך באנגלית heightism - אפליה על בסיס גובה. Stanzoni - שיחה 00:27, 23 בינואר 2011 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 18:36, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ינואר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בארכת עצמות שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 00:45, 22 בינואר 2023 (IST)[תגובה]