שיחה:הבאטמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אם צריך לאחד את הערכים אז סבבה, אבל אני פשוט די בשלבי שיפוץ והוספה לערך, אבל אני מקווה שהעורך של באטמן יוכל קצת לעזור לי להוסיף ולתת עוד חיים לנושא הענקי באטמן כי הבאטמן הוא רק תת נושא קטן בכל הנושא הכביר הזה. פול. 09:02. 10 אפריל 2006 (UTC)

אך כשחשבתי על זה, לא נראה לי כל כך האיחוד, אני חושב שאת הערך באטמן תריך להפריד לכמה ערכים. לדומגא ערך אחד על הסרטים כמו באטמן מתחיל,ערך אחד על כל הסדרות המצוירות ועוד ערך על חוברות הקומיקס. אני מוכן לעבוד על הערכים האלה, כי נראה לי שאם הכול יהיה יחד באותו ערך זה לא יהיה טוב, כי הכול יהיה צפוף ולא הכול יקבל את התשומת לב, עכשיו קראתי את הערכים של באטמן בויקיפדיה באנגלית והם הפרידו את הערכים בדיוק כמו שאמרתי, אך תחשבו על זה ותנו לי תשובה. פול 12:05. 10 אפריל 2006 (UTC)

לא צריך לאחד את הערכים. הסרתי את תבנית האיחוד. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:01, 10 אפריל 2006 (UTC)

אני מאוהב אוהב את הבאטמן ושמתי לב להמון טעויות ומידע חסר לגביי הדמויות והסידרה בכללי , אז עכרתי כמה שינויים ואם זה בסדר אני מתכוון לערוך עוד כמה שינויים בעיקר בשביל לטהר כמה סימני שאלה שמוצגות בערך לעומת מידע עכשווי וקבוע שיכול לעשות בהם קצת סדר .

  • מאוד אוהב , לא מאוהב מאוהב חחח (סליחה על התגובה הכפולה)

חידת איש החידות[עריכת קוד מקור]

שימו לב לטקסט הבא:

איש החידות: דמות מוזרה שנוצרה במיוחד למען "הבאטמן".

אם זה כך, למה יש לאיש החידות ערך בו הוא נראה מופיע על שער קומיקס? לעומת זאת לאיש החידות שעל שמו יש ערך בוויקיפדיה קראתם "החידה".

נראה לי שכדאי לתקן, לא?

חוץ מזה, מישהו יכול להעלות תמונה של איש החידות מהקומיקס שמופיע גם בסדרה הנ"ל?

therealRRR - שיחה 23:26, 16 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]

תיקנתי, תודה. בברכה, MathKnight הגותי 23:35, 16 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]