שיחה:היגיינה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האם תוכלו להביא מידע לאתר מה זה היגיינה?

קיים מידע בערך היגיינה. John Doe 08:26, 24 אוקטובר 2005 (UTC)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 02:59, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

זה עזר לי בעבודה להגשה 5.29.80.96 18:34, 22 באפריל 2018 (IDT) הי[תגובה]

עריכה של הפסקה האחרונה "צואה בחלל"[עריכת קוד מקור]

היי :)

שאלה מהפסקה הבאה לגבי צואה בחלל, מהגרסה הקודמת של הערך (לפני שערכתי אותו).

צואה בחלל: את הצואה בחלל עושים בעזרת השרירים היא נמצאת בתוך תעלה שמתכווצת ומתארכת לפי הצורך ודוחפת אותה החוצה בעזרת שרירים. יש בשירותים שאיבת אוויר ששואבת את הצרכים למיכל. מהמיכל הזה הצרכים עוברים למערכת מחזור. לדוגמה: מי השתייה שם הם בעצם שתן מטוהר ואת הצואה מנצלים עבור גינון או אנרגיה.

הפסקה נראתה לי קצת לא ברורה ולכן ערכתי אותה כמה שיכולתי והשתדלתי לא לפגוע במידע הקיים. עם זאת, יש שני משפטים שהורדתי וכוללים הורדה של מידע.

1. את הצואה בחלל עושים בעזרת השרירים היא נמצאת בתוך תעלה שמתכווצת ומתארכת לפי הצורך ודוחפת אותה החוצה בעזרת שרירים - הגעתי למסקנה שמדובר כנראה בתרגום ישיר מאנגלית או בחוסר הבנה, ושהמשפט מתייחס למנגנון של פי הטבעת ושל צואה באופן כללי ולא למשהו שקשור ספציפית לעשיית צרכים בחלל, לכן הורדתי אותו.

2. את הצואה מנצלים עבור גינון או אנרגיה - יש סתירה בין המשפט הזה לבין הטענה שאוספים את הצואה ושולחים אותה להישרף באטמוספרה, ומחיפוש לא ארוך אבל גם לא קצר במיוחד באינטרנט לא יכולתי למצוא שום סימוכין לשימוש חלקי בה לצרכי גינון או הפקת אנרגיה. מהמידע שהוצאתי מהאתר של מכון דוידסון (בקישורים חיצוניים) עולה שהאפשרות הנכונה היא שקיות אטומות שנשרפות באטמוספרה, לכן השארתי אותה.

אם לדעתכםן טעיתי בכך שהורדתי את המשפטים הללו (מכל סיבה, בין אם הם נכונים ולא ידעתי את זה, או שטעיתי בפירושם) אשמח לדעת על כך!

תודה

Nashstrs - שיחה 14:46, 10 במרץ 2021 (IST)[תגובה]