שיחה:חור שחור אקוסטי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת טוקיוני בנושא הערות השופטים בתחרות הפיזיוויקי

תמונה ללא רשיון[עריכת קוד מקור]

העלית תמונה ללא רישיון מתאים, כנראה, מתוך מאמר. כדי להשתמש בה עליך לשלוח אישור OTRS אחרי שקיבלת אישור לפרסמה תחת רישיון מתאים מכותב המאמר. עוד פרטים תוכל למצוא בויקיפדיה:OTRS. חנה, לטיפולך, בברכה, Nurick - שיחה 02:05, 23 במרץ 2014 (IST)תגובה

קיבלתי אישור עקרוני במייל להעלות את התמונות עם קרדיט, אבל נראה לי שהניסוח שכתבתי לא מספיק טוב. אני אשלח למייל של האישורים ואני אראה אם הם מקבלים את זה. תודה, Talmiller1 - שיחה 02:07, 23 במרץ 2014 (IST)תגובה

ערך מרתק![עריכת קוד מקור]

תודה על כתיבתו. דניאל תרמו ערך 16:45, 28 במרץ 2014 (IDT)תגובה

תודה רבה, חיממת לי את הלב :) Talmiller1 - שיחה 01:25, 30 במרץ 2014 (IDT)תגובה

הערות השופטים בתחרות הפיזיוויקי[עריכת קוד מקור]

מתוך דוח השופט הראשי בתחרות:

  • הערך בנוי היטב, מנגיש את הנושא החל מאנלוגיות ציוריות לקהל הרחב, עבור במשוואות פשוטות לבעלי ידע פיזיקה תיכונית וכלה במשוואות דמויות יחסות כללית לתואר שני בפיזיקה. הערך מכיל סקירה היסטורית, מבוא נרחב ופרק ניסיוני. האיורים משלימים היטב את הערך.
  • הנושא אזוטרי בפיזיקה, וחשיבותו ושימושו (אולי היחיד) הוא ככלי לניסויים על חורים שחורים וקרינת הוקינג, שאינם ניתנים לביצוע בדרך אחרת. ההסברים ביחסות כללית אינם מדויקים לטעמי, ובעיקר בקטע על אופק האירועים, הם הסברים פופולריים ולא מדעיים – אין איזכור של סינגולריות קואורדינטות לעומת סינגולריות סקלר ריצ'י.

הפרופסורים אבי פאר ויובל גרעיני ציינו ש:

  • הערך מהווה דוגמא מצוינת לאופן שבו ניתן לקחת נושא מחקר עכשווי ולהנגיש אותו לקהל הרחב.
  • בפרק 'מחקרים עכשוויים' שבו מתוארים אנלוגיות לחור שחור מתחומים נוספים, חסר דיון על העבודות החשובות ביותר בתחום שנעשו בסיבים על ידי פרופ' אולף לאונהרדט.

ערך זה זכה במקום הראשון בתחרות פיזיוויקי השנייה. אחת התמונות בערך זכתה במקום השלישי בתחרות האיור.

בברכה, טוקיוני 11:53, 10 באפריל 2014 (IDT)תגובה