שיחה:חנן אשל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אשל הוא מבכירי הארכאולוגים בארץ, שלו כמה מהתגליות החשובות ביותר בתחום מגילות מדבר יהודה, וכן איש ציבור ידוע המרצה במקומות רבים. אין סיבה למוחקו, על אף שיש סיבה להרחיבו. --Hmbr 11:45, 21 יולי 2006 (IDT)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

הקישור לעיתון הארץ מוביל לכתבה על תפוזים, ואין לה קשר לחנן אשל, היודע מהי הכתבה המקורית מוזמן להעלותה. (שכח לחתום, מהכתובת 128.139.226.36)

תוקן כנראה מאז -- משתמש:פשוט [משה]שו"ת • י"ז בסיוון ה'תשפ"ב • 09:46, 16 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

תאריך פטירה[עריכת קוד מקור]

אולי אפשר לפי הלוח העברי? (שכח לחתום, מהכתובת 77.124.31.82)

ביצעתי -- משתמש:פשוט [משה]שו"ת • י"ז בסיוון ה'תשפ"ב • 09:46, 16 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

תולדות חייו[עריכת קוד מקור]

אביו: ד"ר יעקב אשל ממשפחת באומגרטן ושאג (צוובנר) הירושלמיות
אמו: שולמית אשל ממשפחת ריבלין
- (שכח לחתום, מהכתובת 77.126.87.97)
מופיע כיום במידע אודותיו. -- משתמש:פשוט [משה]שו"ת • י"ז בסיוון ה'תשפ"ב • 13:32, 16 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:08, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

תיקנתי לקישור באתר בר אילן.
המאמר על יום העיון, או ההזמנה אליו, בקישור כתובות לזכר חנן אשל בעיתון האינטרנט של אוניברסיטת בר-אילן כיום אינו מצוי במרשתת, גם לא בארכיונים או אתרים חליפיים. -- משתמש:פשוט [משה]שו"ת • י"ז בסיוון ה'תשפ"ב • 09:46, 16 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]


למה במעלה החמישה[עריכת קוד מקור]

מוזר שממייסדי עפרה יקבר במעלה החמישה. לא? מה המיוחד בבית קברות זה? ומה זה אומר עליו או על משפחתו? נראה לי שאי אפשר להתעלם מעניין כזה בערך ויקיפדי עליו.

טוב, אנו בימי המרשתת וגוגל, ואם לא עצלות יתרה, כל מה שצריך לעשות הוא להקדיש כמה דקות נוספות לעניין, דקות שקיוויתי לחסוך אולי מתוך ידיעתם של אחרים. אז הנה: יאיר אטינגר בהארץ על דתיים הנקברים במעלה החמישה הנחשב "בית קברות אזרחי" לצורך טקס חלופי.

רגע, בא נבדוק אם יש שם את... זהו הפתיח!! (וחיפשתי רק "בית הקברות מעלה החמישה"!!!). אקרא ואשוב לכאן. -- משתמש:פשוט [משה]שו"ת • י"ז בסיוון ה'תשפ"ב • 08:30, 16 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

בטרם הלך לעולמו לפני שנה וחצי, בגיל 52, ביקש מאוהביו לקבור אותו בקיבוץ החילוני מעלה החמישה... אף שזה בית עלמין אזרחי ופרטי, ההלוויה עמדה בכל הלכות הקבורה: טהרה, תכריכים, קריעה, קדיש ואל מלא רחמים.... ...עשה זאת בדרכו, בבית עלמין שקט וירוק במבואות ירושלים, במקום במפעל האבן של הר המנוחות, ובעזרת רב אורתודוקסי שהכיר בחייו ושאינו קשור לחברה קדישא. הרב בני לאו... זוכר את הטקס שערך לאשל בעיקר כ"הלוויה רגילה לגמרי". אמנם היו קטעי שירה ונגינה... כשומר מצוות היה אשל יוצא דופן בבחירתו להיקבר בבית עלמין אזרחי...
טוב. אין כאן שום אמירה פוליטית או אחרת (למעט עניין הקהילה הליברלית שבה כנראה היה חבר, שיכול להוות מידע חשוב בפולמוסים תוך מגזריים). זה ישאר כאן בדף השיחה. סליחה על בלבול המוח. -- משתמש:פשוט [משה]שו"ת • י"ז בסיוון ה'תשפ"ב • 08:38, 16 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ינואר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחנן אשל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:09, 7 בינואר 2023 (IST)[תגובה]