שיחה:טמפונדה קרדיאלית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כתבתי את הערך הזה בצהריים (תודה למי שערך ותיקן מעט, תיקונכם במקום!) ובדף התרומות שלי הוסף הדף הזה של הטמפונדה הלבבית... עכשיו שבאתי בערב קיבלתי הודעה (לפני שהתחברתי) שכדאי שאני ארשם ולא אכתוב ערכים אנונימית ובדף התרומות שלי הערך שהוספתי "טמפונדה קרדיאלית" נמחק... למה? האם זה יקרה שוב? איך אני אטפל בזה שזה לא יקרה שוב?

עריכה: אפילו עכשיו שכתבתי בשיחה הזו, הדבר נכתב אנונימית אפילו שהייתי מחובר! אז הכינוי שלי, למקרה שזה ירשם אנונימית שוב, הוא AP101.

מה כוונתך ב"בדף תרומות שלי הערך שהוספתי נמחק". באיזה דף תרומות? האם זה היה דף שבו מפורטות כל תרומותיך תחת שם משתמש מסוים (הדף שמגיעים אליו אם לוחצים על "תרומות שלי") אם כן, אז זה לא נעלם כי זה לא היה שם מלכתחילה. העניין הוא שאם אתה מחליף שם משתמש, כל תרומותיך שהיו תחת שם המשתמש הישן (האנונימי במקרה זה) נשארות תחת הרקורד הישן. לצערי, אי אפשר לעשות שום דבר בנידון. תוכל לציין בדף המשתמש שלך שכתבת את הערך ואפשר לציין את זה גם בתקציר העריכה של הערך, אך אין דרך שבה אפשר להעביר את זה לרשימת תרומותיך האוטומטית. גילגמש שיחה 05:11, 23 יולי 2005 (UTC)

הקרדיט פה הוא לא העניין... לא הבנת את הכוונה שלי. אני אנסה להסביר מחדש: פתחתי שם משתמש מסויים (ap101), כתבתי את הערך "טמפונדה קרדיאלית" והערך נשמר בדף "התרומות שלי" (כן, הדף שדיברת עליו), הדבר נשמר וראיתי אותו בוודאות! שחזרתי בערב ראיתי פתאום הודעה (שעדיין לא התחברתי בשלב זה) שאומרת שכדאי שארשם בוויקיפדיה מכל מיני סיבות שפורטו שם, ובנוסף ראיתי שאת הערך נראה כאילו כתב אנונימי ושהתחברתי, בדף "התרומות שלי" נמחק הערך "טמפונדה קרדיאלית" שהיה רשום שם לפני כן!

זאת אומרת, כתבתי ערך תחת שם משתמש מסויים, הוא נכתב כתחת שם משתמש מסויים, ושחזרתי ראיתי שזה השתנה, ושכאילו הוא נכתב ע"י אנונימי... הקרדיט לכתיבת הערך הזה לא מעניינת אותי. אני פשוט רוצה שהדבר לא יקרה שוב...

אפילו את השיחה הוא רושם לי כאנונימי (למרות שאני מחובר תחת שם המשמתמש!!!).

כנראה שיצאת בטעות מהחשבון. זה קורה לפעמים. אין מה לעשות נגד זה, אלא לבדוק שאתה אכן מחובר כשאתה נכנס לוויקי. גילגמש שיחה 13:22, 23 יולי 2005 (UTC)

אבל אמרתי כבר! זה היה רשום כאילו כתבתי את זה ואז שחזרתי זה נמחק! אפילו את השיחה הוא כותב לי כאנונימי אפילו שאני מחובר! זה ממש מתסכל!!! רציתי לכתוב היום ערך חדש בנושא רפואה (ולהרחיב בנושא הטמפונדה) אבל כבר ממש אין לי חשק אם הכל יכתב כאנונימי... (ap101)

כפי שאמרתי, הייתה לך בעיה נקודתית. קורה לעתים נדירות שמתנתקים בטעות מהשרת. הקפד לסמן את התיבה "זכור אותי" כשאתה נכנס והמערכת תרשום אותך באופן אוטומטי. גילגמש שיחה 22:50, 23 יולי 2005 (UTC)

דרוש תיקון[עריכת קוד מקור]

שלום! תחת הגורמים הוא רשם לי את זה במסגרת ומשום שלא כתבתי ערכים רבים בויקיפדיה לא הצלחתי לתקן זאת. תיקון יתקבל בברכה!

היתה טעות בהסברת המושג דופק פרדוקסלי[עריכת קוד מקור]

לחץ הדם בטמפונדה יורד בשאיפה ולא עולה! תיקנתי ( אין לי מושג לגבי רישום וכדומה )