שיחה:יוטקה טניאמה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דוד שי, אשמח אם לא תערוך את הערך כמו שעשית. אני חושב שראוי שמילותיו האחרונות של אדם שהתאבד יכתבו באותיות בולטות וגדולות. אם תסתכל תראה שככה זה גם בכל הויקיפדיות האחרות. Bravo123 13:45, 9 מאי 2006 (IDT)

שלום Bravo123, תחילה אציין את שמחתי על "מיזם פרמה" שלך, שבו אתה מתרגם מוויקי האנגלית ערכים הקשורים למשפט האחרון של פרמה.
את בקשתך כאן אינני יכול לקבל. ויקיפדיה אינה אתר זיכרון, ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, ולכן אין בה מקום לגינונים מהסוג שאתה מציע. כתיבה באותיות מוטות (כפי שנעשה בוויקיפדיה האנגלית) אינה מקובלת בוויקיפדיה העברית, עקב הבדלים בין האלפבית העברי לאלפבית הלטיני. גם ההדגשה של טקסטים ארוכים אינה מקובלת ומפריעה לקורא. אתה מפנה אותי לוויקיפדיות אחרות, אך בהן אין הדגשה, אלא רק הטיה של האותיות (שכאמור גם היא בעייתית בעברית).
ההתמקדות בהתאבדותו של טניאמה, התופסת כעת כ-75% מכל הערך, איננה ראויה (אם כי זה מה שיש במקור היחיד שלך, ויקיפדיה האנגלית). טניאמה היה אדם ומתמטיקאי, וראוי שהערך העוסק בו יתמקד בחייו ולא במותו. אני מקווה שברבות הימים אמצא זמן להרחיב כנדרש, על-פי המקור שהוספתי בסעיף "לקריאה נוספת", שהוא, למיטב ידיעתי, המקור הטוב ביותר להיכרות עם טניאמה. דוד שי 04:40, 10 מאי 2006 (IDT)

אני לא מבין מה אתה רוצה...[עריכת קוד מקור]

הנקודה שלך בכלל לא ברורה. אני לא מבין למה ויקיפדיות אחרות יכולות לצטטט את מילותיו האחרונות בכתב מודגש ונטוי ואנחנו לא. אני חושב שדוקא זה ראוי לתת מעט כבוד וממלכתיות למילים של אדם כה מוכשר שמת ממחלה נוראית כמו דיכאון. אני מציע שנתפשר, ושהפשרה תהיה שדברי הציטוט יהיו מודגשים אבל לא נטויים. מה אתה אומר? Bravo123 00:00, 12 מאי 2006 (IDT)

ההדגשה מוגזמת ומשתלטת על כל הערך. גם אין צורך להעתיק את מכתב ההתאבדות בשלמותו - זו חדירה גסה לפרטיות של אדם שבור, ובערך קצר כל-כך התחושה היא מציצנית ולא נעימה. עוזי ו. 00:17, 12 מאי 2006 (IDT)
אולי תבנית ציטוט תפתור את הבעיה? דורית 00:21, 12 מאי 2006 (IDT)
אין צורך בציטוט כזה. זה צהוב, זה לא מוסיף על הערך אלא מוריד ממנו. odedee שיחה‏ 00:26, 12 מאי 2006 (IDT)
תבנית ציטוט זה הדבר הנוראי ההוא עם המסגרת המנפחת? עוזי ו. 00:54, 12 מאי 2006 (IDT)