שיחה:ירחמיאל צימבל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך הזה נראה כמו דף הנצחה משפחתי. כל אדם הוא עולם ומלואו, אבל לא על כל אדם יש צורך לכתוב ערך נפרד באנציקלופדיה. המידע האנציקלופדי בערך הוא מועט עד לא קיים, ולפיכך אני מציע לאחד לתוך מאורעות תל-חי. ‏odedee שיחה 04:21, 9 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

ייתכן וניסוח הערך הנוכחי מתאים להגדרתך, אך אני רואה מקום לשפרו ולא להורידו. שילבתי בערך מקורות מועטים המספרים על חייו והסתמכתי על בני משפחתו לגיבוש הפרטים למקשה אחת. אוכל להמשיך ולהרחיב בכתיבה על לוחמים נוספים מחצר תל חי, אך לא רציתי להתחיל בידועים שבהם (שמונת הנופלים) ולהסתמך על מקור אחד בלבד (ספרי הזכרון של משרד הבטחון). על כל פנים, נקודתית לערך זה, מדובר באדם שגם עמד שנים ארוכות בראש מושב תל עדשים והיה אחראי לבטחונה בתקופת המאורעות. יש מקום לקבוע גבולות - האם אדם כמו בנו גדעון, אשר היה סמח"ט במלחמת יום הכיפורים וסגן ראש המועצה האזורית בעת נפילתו במלחמה, ראוי לערך? הרי שתפקידיהם היו דומים - בהתאם לתקופת עשייתם.Wierzba שיחה 12:29, 9 מרץ 2006 (UTC)
ודאי שהוא ראוי לערך. יש שיפנו לכאן למצוא את הבדרן האהוב עליהם, אבל עדיף שהאנציקלופדיה ישמש ככלי חינוכי. ראוי שהצעירים יכירו דמות זו ששיקר לגבי גילו, לא כדי להכנס לאיזו מועדון, אלא לעמול בפרדס עם אשכול והרצפלד. אפשר ל"בזבז" כמה ערכים על משתתפי קרב תל-חי, שנחשב אירוע מכונן בפיתוח התודעה הציונית. במארג הזהות של העם יש גם חוטים קטנים, אך כולם חשובים למען חוסננו הלאומי. שילוני 14:22, 9 במרץ 2007 (IST)[תגובה]
תודה לשילוני על הדברים. ברצוני להעיר הערה נוספת ולומר ש-19 כרכי האנצקלופדיה לחלוצי היישוב של דוד תדהר לא היו ברשותנו כיום עם פסילת ערכים מעין אלו. תדהר נהג לפרסם בעתונות בקשות למשלוח ביוגרפיות של אישים ומכרים, מהם ברר את האישים שהודפסו בה לבסוף. רבים מהם לא זכו לכהן בתפקידים ציבוריים כלל, אלא נמנו בין מייסדי ישובים. .Wierzba שיחה 23:09, 9 מרץ 2006 (UTC)

שם ספרו של נקדימון רוגל הוא: "תל-חי - חזית בלי עורף"[עריכת קוד מקור]

שמו המדוייק של ספרו של נקדימון רוגל הוא: "תל-חי - חזית בלי עורף". הוצאת "יריב" , 1979. (בו הוא פורש את הבעייתיות של ישוב אנשי "השומר" וכבוש האדמה ועיבודה החקלאי וכו'.. בלב הישוב הערבי/בדואי העוין סביבם, כאשר בישוב דאז, אין הסכמה כללית על כך...)

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בירחמיאל צימבל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:03, 16 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

הקישור תוקן בהתאם. Amikamraz - שיחה 22:35, 19 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]