שיחה:ישעיהו אילן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

שלום zachi88 מאד נהנתי לקרוא את הערך שלך וכבר ממבט ראשוני ניתן לראות שהשקע עבודה רבה ביצירת הערך, הערך בנוי בצורה טובה וברורה ומקושר טוב לוויקיפדיה העברית ומכווין טוב לקריאה בספרים המודפסים. עם זאת,חסר ראש פרק של קישורים חיצוניים ותוכן בראש הפרק ראו גם. בהצלחה. Tomervaturi - שיחה 11:12, 23 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

שלום zachi88, קראתי את הערך שלך ושמחתי ללמוד על ישעיהו אילן. הערך מוסיף מידע אמיתי לויקיפדיה ונראה שבחרת בדמות חשובה לכתיבה עליה. מספר הערות קטנות:

  • לדעתי פסקת הפתיחה ארוכה מדי. כדאי להעביר חלק מהתוכן שבה לשורה הראשונה, ואת השאר לשים בפסקה חדשה (לדוגמה- בנושא ביוגרפיה).
  • גוף הערך נראה טוב מאוד. הייתי מכניס את התמונה לתבנית (שתצמיד אותה לצד שמאל) עם פירוט על מה ניתן לראות בה.
  • הקטגוריה ראו גם מפנה לערך ריק. כדאי למצוא ערכים נוספים שאפשר לשים שם.

כל הכבוד על העבודה המושקעת! ירון Yaron1m - שיחה 12:37, 24 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]


בית הכנסת בהר נוף[עריכת קוד מקור]

מן הסתם מדובר על בית הכנסת/מדרש אורות התשובה של הרב ביטון. הבניין הגדול דומה להפליא לשאר בתי הכנסת שהנ"ל תכנן. רק שאין לי סימוכין לכך. כנ"ל לגבי בית כנסת מרכזי כלשהו בצפת שנראה כמו העתק של הבית כנסת באחוזה-חיפה. --ריהטא - שיחה 08:48, 21 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

מונה כניסות:

ישעיהו אילן.


כתיבת הערך[עריכת קוד מקור]

ערך זה נכתב במסגרת "כלים שלובים", מערכת לימודי הבחירה לתואר ראשון של אוניברסיטת תל אביב, בקורס "מווב 2.0 לווב 3.0, מוויקיפדיה לוויקידאטה" החל משנת 2018 (או בקורס "ויקיפדיה: מיומנויות של יצירת וצריכת ידע" בין השנים 2015–2017).

בכל שאלה לגבי הערכים, נא לפנות אל שני אבנשטיין.

Shani - שיחה 15:15, 11 בינואר 2016 (IST)[תגובה]