שיחה:כל לילה עם אסף הראל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בניגוד לכמעט כל שאר התוכניות בקטגוריה הזו, אני באמת לא חושב שתוכנית זו היא ותיקה מספיק, או מקורית מספיק, כדי להצדיק ערך בשלב זה. לדעתי צריכים להיות ערכים על תכניות "שעשו היסטוריה", שאנשים זוכרים אותן ומצטטים אותן אחרי עשרים שנה. אני ממש בספק אם תוכנית זו תתגלה ככזו. אין טעם לכתוב ערכים על תכניות שרצותע עכשיו בטלביזיה. יש להמתין כמה שנים. --Harel 13:47, 19 פבר' 2005 (UTC)

אין בעיה, תציע את הערך למחיקה ונדון על זה. גילגמש שיחה 13:50, 19 פבר' 2005 (UTC)
כבר כתבו את הערך? אין בו שטויות? הוא לא בא על חשבון אף ערך אחר. בזמן הזה יכולת לכתוב ערך על מה פתאום (קישקשתא) או רגע עם דודלי. הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להגיד לאחרים מה לא לכתוב ויתרכזו בלכתוב ערכים. סליחה על ההתפרצות, אבל נשבר לי מההערות הללו שאני נתקל בהן מדי פעם. בברכה, ערןב 13:51, 19 פבר' 2005 (UTC)
ההתפרצות מתקבלת בהבנה, גם אני מתפרץ ככה לפעמים. אני לא חושב שצריך למחוק מה שקיים, הערך עומד בסטנדרטיים צורניים מספיקים. צריך לחשוב על מה להשקיע בעתיד. הדיון הנקודתי פה הוא פתח לדיון רחב הרבה יותר על מקומו של ההווה באנציקלופדיה. לכתוב שהתכנית משודרת בשעה 22:30 זה ממש אבסורד. אנציקלופדיה צריכה להכיל מה שיש לו ערך משתמשך לתרבות ולצביליזציה או שיש לו ערך עובדתי-רשמי חשוב (למשל שרי ממשלת ישראל), גם אם זה דמויות משנה בספרי הארי פוטר או סרטים מצוירים לבני שלוש. לתאר בתוך אנציקלופדיה את ההווה זו גישה שגוייה מצד העורכים (שזה כולנו). אני לא התכוונתי לזלזל בתרומתו של אף ויקיפד (אפילו לא ויקיפד מסויים שהיום מחקו בשיטתיות את כל מה שהוא כתב). --Harel 13:58, 19 פבר' 2005 (UTC)
אם אתה רוצה למחוק את הערך, תפתח לו הצבעת מחיקה. אם הוא לא מפריע לך, חבל לבזבז את הזמן על דף השיחה. גילגמש שיחה 13:59, 19 פבר' 2005 (UTC)
צודק. בפעם הבאה שערכים מתוך ההווה יפריעו לי, אפתח על זה דיון עקרוני. הערך לא מפריע לי במידה מספקת שאדרוש למחוק אותו. --Harel 14:02, 19 פבר' 2005 (UTC)
למרבה הצער התוכנית הזאת קנתה את מקומה בהיסטוריה בשל העובדה שהיא התוכנית הראשונה שהרשות השנייה הורידה אותה מהמרקע לפסק זמן. מישהו זוכר מתי זה היה בדיוק? טרול רפאים 21:02, 19 פבר' 2005 (UTC)