לדלג לתוכן

שיחה:להקת מנס ריאה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת ברוקולי

שלום רב,

אני כותב הערך, ובמקרה גם אחד מחברי הלהקה. לדעתי יש להשאירו, ואני מבקש בכל לשון של בקשה שלא תמחקו אותו, בין היתר מהסיבות הבאות (שחלקן אף מצביעות על חשיבותו האינציקלופדית):

1. השקעתי לא מעט זמן בכתיבתו, כולל לימוד האופן בו הנכם מבקשים לעצב את העמוד.

2. המדובר בלהקה שפועלת מזה כ - 7.5 שנים, בעיקר בישראל. זו להקה פעילה, שאף שחררה השנה את אלבום הבכורה שלה, ומופיעה ברחבי הארץ. הלהקה אף יצאה, לפני מספר שנים, להופעות בארצות הברית (ר' כמפורט בערך), וכמה משירי הלהקה פורסמו גם באוספי מוסיקה, לרבות אחד שיצא בהפצת סוני.

3. יש ענין בלהקה, זאת יעידו, בין היתר, חיפוש בגוגל תחת שם הלהקה, בין בעברית ובין באנגלית (התוצאות הראשונות מפנות ללינקים הקשורים ללהקה). ועוד, במשך השנים נעשו כתבות על הלהקה, את חלקן הבאנו בערך המצורף.

יעידו גם 750 Likeים בפיסבוק וכ - 12,500 צפיות ב - youtube.נכון, זה לא מליונים, אבל מתי מעט מגיעים לכך, וזה לא שרק האמנים/להקות הכי מפורסמים זוכים לערך ויקיפדי. נוסיף, שלא השקענו כסף ב"קניית" Likeים/צפיות וכדומה (יש כיום חברות ברשת, המבטיחות דברים כאלה), כך שהמספרים הנ"ל אומנם לא גבוהים, אך הם משקפים אנשים אמיתיים שהביעו ענין אמיתי ונטול פניות בלהקה.

ונכון, רשתות חברתיות אולי אינן מראית פני הכל, אבל בכל זאת ניתן ללמוד מהן דבר מה בקשר עם הענין בלהקה.

4. אין מתאימים מאיתנו לכתוב ערך על הלהקה בה אנו חברים...ולו מבחינת המידע שבידינו בקשר עם הלהקה הזו.

5. שניים מחברי הלהקה הנם חברי אקו"ם, שאף נתן מענק כספי לצורך הקלטת האלבום. לעניות דעתי, אם בא גורם כלכלי והחליט שהלהקה הזו מספיק רצינית כדי להשקיע בה כסף, די בכך כדי שתהא הלהקה שווה ערך באתרכם.

6. הזמן הרב שבמהלכו פועלת הלהקה מעיד כי אין המדובר באיזו "משובת נעורים" או "אפיזודה חולפת".

על כן, אבקש כי תשאירו את הערך. מנס ריי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

האמת היא שכל הסיבות שציינת אינן רלוונטיות מלבד אחת - הלהקה הוציאה אלבום. להקה או זמר שמוציאים אלבום מסחרי זכאים לערך בוויקיפדיה. מה שכן, הערך הנוכחי כתוב בצורה לא תקינה. יש לערוך אותו בהתאם למקובל אחרת זה ימחק או יצומצם מאוד בלי קשר לשאלת החשיבות האנציקלופדית. גילגמש שיחה 08:41, 10 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

תודה רבה על המשוב,

האמת שהשקעתי זמן רב בהבנת הקודים לכתיבה, והתפלאתי למקרא ההערה. התכוונתי לבקש שתסבירו מה לא כתוב בסדר, אך עורך אחר כבר כתב לי, ואנסה לפעול בהתאם, כלומר לראות דוגמאות מערכים אחרים של להקות, כפי שהצעתם, ולשפר את הערך.

אם יש עוד הערות לגופו של ענין (כדי שאבין בדיוק מה לא תקין), אשמח לדעת, ולנסות לשפרן.

תודה רבה מנס ריי - שיחה 08:56, 10 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

תוכן הערך פשוט בלתי אפשרי. העברתי אותו למשתמש:מנס ריי/להקת מנס ריאה (וצריך להחליט אם זה מנס ריי או מנס ריאה).
לגופו של דיון החשיבות - לא מדובר בסתם אלבום, אלא כזה שיצא בהוצאה מסחרית מוכרת. מה היא ההוצאה לאור של אלבום הלהקה? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:00, 10 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

אבל למה אתם מוחקים את הערך????? ביקשתם לתקן, אמרתי שאבדוק ואנסה לתקן. מדוע מיד למחוק???? ולמר ברוקולי/קוריצה: איפה כתוב שתנאי לערך אצלכם הוא שחרור אלבום (שאכן כאמור שחררנו), ועוד "בהוצאה מסחרית מוכרת"???

ההוצאה לאור היא עצמאית, אנחנו לא חתומים. אי הצלחה מסחרית מסחררת ו/או התעלמות מחברות שנמצאות במיינסטרים אינן, לדעתי (וראוי שגם יהא לדעתכם) סיבה לא לאפשר ערך באתרכם. אדרבא כשמדובר בכלל שהומצא על ידכם אד הוק (אתה מוזמן לבדוק מה אומר המונח, אולי יש לו ערך בויקיפדיה...)

לא מבין את זה. בן אדם טרח, כתב, עומד בתנאי (לכאורה, כי כאמור לא ראיתי איפה כתוב שנדרשת הוצאה). ובכל זאת אתם מערימים קשיים, ממציאים עוד תנאים ומוחקים את הערך? למה לזלזל ככה בזמן של כותב? אגב יאמר, מחיקת הערך מבלי סיבה שצוינה מראש, לאחר שניתן מצג כאילו אפשר לכתוב אותו, אינה חוקית, מהווה, לכל הפחות ולשיטתי - הפרה של חוזה מכללא, ואני בהחלט שוקל, לאור היחס המזלזל, את זכויותי בהקשר הזה מנס ריי - שיחה 09:08, 10 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

הערך צריך להכתב לפי המדיניות המקובלת. הוא לא נמחק, רק הועבר למקום אחר כי כרגע איננו מתאים למרחב הערכים. הוא הועבר לדף משנה תחת מרחב השם שלך (טיוטא). גילגמש שיחה 09:10, 10 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: זו המדיניות המקובלת על הקהילה כולה. אלה נהגי המקום, וכולם נוהגים לפיהם בין אם מסכימים להם או לא. זה הבסיס לחברה מתוקנת. ורק כדי להבהיר - אתה מתכוון שאתם הוצאתם את האלבום שלכם?
דף השיחה שלך מלמד על כוונותיך הפרסומיות. חוששני שכמו עוד רבים וטובים תיאלצו למצוא דרכים אחרות לפרסם את עצמכם. ויקיפדיה העברית היא פשוט לא המקום המתאים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:12, 10 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

חבובים, "זו המדיניות המקובלת על הקהילה כולה" זה לא הסבר משפטי לשאלה מדוע אתם מונעים גישה ומוחקים ערך, לאחר שנוצר מצג כאילו אכן ניתן לכתוב אותו. למרות שאולי נראה לכם אחרת, אתם מוזמנים לבדוק משפטית ולהווכח בעצמכם, שאם אין קריטריון ברור למחיקה, הדבר עלול לעלות לגדר אפליה אסורה (גם על גוף פרטי) והפרת חוזה מכללא.

לא חסרות לנו "דרכים לפרסם את עצמנו" (אתם מוזמנים קצת לצאת למרחב האינטרנטי ולבדוק, למשל איזה אתר חיפוש בשם גוגל, שמעתם?), ועצם העלאת הטיעון הנה מעליבה, פוגענית ומזלזלת (שוב) מצידכם.

לשאלה: כן, שחררנו את האלבום בעצמנו (כמו רוב המוסיקאים בעולם. לא כולם ריאנה/הרולינג סטונז, ואפילו לא חתומים בליבל קטן).

שימו את כל האמור בצד: אני מהבוקר מנסה להגן על הערך (שלא לדבר על הזמן הרב שארך לכותב לא מנוסה לכתוב אותו אתמול בלילה), ולמרות שכותבים משלכם הודו כי הוא ראוי (רק דרוש "שפצורים"), נראה שאתם מתעקשים למחוק אותו (או לפחות - להפוך אותו מועמד למחיקה תוך הסתרתו). חבל מאד שכך אתם מזלזלים בזמן והשקעה של אנשים. לשמחתי, כאמור, לפחות "אפשר לפרסם את עצמנו" באתרים כמו פיסבוק, סאונדקלאוד וכו'. לפחות הם מאפשרים זאת...

אני מבקש שתמנעו מפגיעה בזכויותי ותחזירו את הערך.