לדלג לתוכן

שיחה:לוקאס לייבה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Disnihapoel

טל, לבקשתך עברתי על הערך. באופן כללי הערך טוב. עם זאת, יש עדיין מספר נקודות לשיפור בטרם יועבר הערך מרחב הערכים:

  • בגדול, כל המידע בערך אמור להיות מבוסס במקורות חיצוניים. עם זאת, הערך נעדר הערות שוליים. יש להוסיף הערות שוליים בצמוד לטענות חסרות מקור. אם קיים מקור כלשהו שיכול לשמש כמקור עבור חלק גדול מהמידע, ניתן להוסיפו בפסקת הקישורים החיצוניים, כפי שכבר עשית. המקורות שקיימים כרגע לא מכסים את כל המידע שבערך.
  • הכותרות שיצרת עבור עונות ספציפיות מיותרות. מקובל ליצור כותרות כאשר כמות המידע גדולה, ויש צורך בחלוקת הטקסט על מנת להקל על הקריאה. מכיוון שהערך לא ארוך במיוחד, אפשר לוותר על הכותרות הללו.
  • הציטוט של בניטז מיותר לטעמי. זה משהו שמתאים יותר לעיתון מאשר לאנציקלופדיה.
  • בנוגע למשפט "למחרת, ב27 ביולי 2007, ערך לוקאס הופעת בכורה במדי ליברפול נגד פורטסמות' כאשר החליף את מוחמד סיסוקו במחצית. הוא גם זכה בפנדל לאחר שנדחף על ידי פיל נוויל במשחק מול אברטון, היריבה העירונית" - ראשית כל, זה לא ממש רלוונטי את מי הוא החליף במחצית. זו ירידה לפרטים טפלים. מעבר לכך, החלק השני של המשפט לא כתוב טוב. מהניסוח שלו אפשר בטעות לחשוב שהסחיטה של הפנדל הייתה באותו המשחק. בכל מקרה, לטעמי הסחיטה של הפנדל אינה אירוע כה משמעותי בקריירה שלו, ואפשר להסיר מידע זה מהערך לטובת מידע אחר.
  • הפסקה "עונת 2008/09" לא כ"כ ברורה. אמנם היו ממנו ציפיות, אך מדוע זו נחשבת לנקודת מפנה בקריירה שלו.
  • חסר מידע על העונות האחרונות.
  • תיאור חגיגות השער מול סנדרלנד בפסקה "חיים האישיים" הינו מיותר.

אני שמח שפנית אלי בנושא. ביקורת עמיתים זו דרך מצוינת ללמוד ולהשתפר. גם טובי הכותבים שלנו התחילו בדרך הזו. אני בטוח שעם הזמן תלך ותשתפר. אם תצטרך עזרה נוספת, אל תהסס לפנות אלי. תודיע לי כשתסיים לערוך את הערך, ואני אעבור עליו פעם נוספת. אם יש לך שאלות כלשהן, אתה מוזמן לשאול. עמרישיחה 17:58, 1 בספטמבר 2012 (IDT)תגובה

ראשית, תודה לך על הביקורת. אם חשבת שסיימתי לכתוב את הערך אתה טועה, פשוט התחילה העבודה שלי בימים האחרונים ואין לי זמן לכתוב את הערך. אני למעשה לא כתבתי את הערך אלא תירגמתי אותו מויקיפדיה האנגלית. מה שראיתי לנכון לצרף, צירפתי, אך עוד לא עברתי על הכל באופן מדקדק. אני מקווה שעד יום שלישי אם יהיה לי זמן אני יגמוור לערוך את הערך תוך כדי קריאת הביקורת שלך. תודה בכל מקרה. וכמו שאמרת, ביקורת עמיתים זה דבר נפלא. בהתחלה היה לי מאוד קשה לקבל ביקורת אבל הבנתי שזה לטובתי והשלמתי עם זה. תודה. טל - שיחה - 16:28, 8 בספטמבר 2012 (IST)תגובה