לדלג לתוכן

שיחה:לנטולוס באטיטוס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני מציע לשלב את הערך בתוך הערך על ספרטקוס. פרט להיות בעל בית הספר שבו היה ספרטקוס, לא זכה האיש לסיבה נוספת להכנס לדפי ההיסטוריה. גילגמש שיחה

יכול להיות, ויש, אולי, סיבה מוצדקת לדבריך. אבל אני מניח שאם יש קישור באנגלית, אז מן הסתם גם יש ערך באנגלית! דבר זה מעיד על כך שמי שכתב את הערך חושב שיש להכניסו בתור ערך! ומדוע שלא נעשה כן? עכבר העיר 13:10, 17 מרץ 2005 (UTC)
ראיתי את הערך האנגלי והוא בן 3 שורות בלבד. אני פשוט לא בטוח שיש מספיק מידע על הבחור הזה על מנת שתיהיה אפשרות לכתוב עליו ערך מלא. אם אתה יכול לכתוב ערך רציני, בודאי שלא אתנגד לכך, אך אם כל המידע המצוי ברשותך הוא מה שמופיע כעת ואין אפשרות ממשית להרחיב את הערך, אני מציע לאחדו. ראה לדוגמה ערכים אחרים כמו דמויות בהארי פוטר. הרי יש אפשרות לכתוב 2-3 על כל דמות משנית מתוך הספר, אך יחד עם זאת בחרנו לאחד כי חבל לפזר את המידע על פני ערכים רבים וקצרים ועדיף, מבחינתו של הקורא לפחות, לאחד את המידע לערכים גדולים יותר. זה לא אומר חלילה שאין לכתוב על דמויות משניות מספרים או מההיסטוריה, השאלה היא עד כמה הדמות הספציפית חשובה, על מנת לקבל ערך משלה. לגבי הטענה לגבי האנגלים, הרי איננו תרגום של הוויקיפדיה האנגלית והחלטותיה אינן מחייבות אותנו. לכן, קיומו או אי קיומו של ערך כלשהו בויקיפדיה האנגלית איננו עילה לקבלתו או דחייתו כאן. גילגמש שיחה 13:17, 17 מרץ 2005 (UTC)
אין בעיה. אני כבר יאחד את הערך, ואתה (מפעיל מערכת) תמחק אותו. עכבר העיר 13:40, 17 מרץ 2005 (UTC)
לא צריך למחוק. צריך להפוך את הערך הזה להפניה כי המידע לא נמחק, אלא רק עבר כתובת. גילגמש שיחה 13:49, 17 מרץ 2005 (UTC)