שיחה:מזרח אפריקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־7 בנובמבר 2020.
תוצאות המחלוקת: הוחלט שלא לקבוע החלטה גורפת על הצורה המקובלת עבור שמות ערכים ("צפון/דרום X" או "X הצפונית/הדרומית"), אלא שכל ערך (או קבוצת ערכים דומים) יקבע לגופו.
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־7 בנובמבר 2020.
תוצאות המחלוקת: הוחלט שלא לקבוע החלטה גורפת על הצורה המקובלת עבור שמות ערכים ("צפון/דרום X" או "X הצפונית/הדרומית"), אלא שכל ערך (או קבוצת ערכים דומים) יקבע לגופו. דיון המחלוקת

אני משתדלת לשפר את הערך במסגרת התחרות "מקצרמר למובחר". אשמח לכל הערה, עדי מ. - שיחה 16:56, 9 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

שלום עדי -

  • עד כמה שראיתי המדובר בתרגום מהוויקי האנגלית. אני בדעה שאם את רוצה ערך רציני, הערך בוויקי האנגלית יכול לספק בסיס, אבל אסור להסתפק בזה. איספי לעצמך מקורות (רצוי בעברית, רצוי מהזמן האחרון, רצוי מחוץ לאינטרנט) קיראי אותם, סכמי לעצמך מה את בדיוק רוצה להגיד, וכתבי. הוויקי האנגלית יכולה לשמש בדיקה שלא החסרת משהו חשוב, או מקור לבניית ראשי הפרקים. אבל הערך שם לא מספיק לזכייה בתחרות, או אפילו ל"מומלץ".
  • ויקישיתוף - המון המון חומר, חופשי ויפה. חלקו הגדול סתם שוכב שם בלי שישתמשו בו. מנסיון, רוב הערכים בוויקי האנגלית "מפספסים" קצת. חפשי בעצמך חומר גראפי.
  • בניית הערך - מה מייחד את מזרח אפריקה לעומת שאר היבשת? לעומת אזורים אחרים? מה המכנה המשותף לכל המדינות הנמצאות בה? מבחינה היסטורית? פוליטית? כלכלית? גאוגרפית? ברגע שתדעי את התשובה לעצמך, תוכלי לכתוב את הערך כמו שצריך.
  • יהודים - כאן את יכולה לקבל ים של עזרה ממשתמש:ליאור ומיזם ביתא ישראל שלו. ערך על מזרח אפריקה שלא יתייחס לשבטים היהודיים שחיו שם אלפי שנים, ולתרבויות שיצרו, יהיה חסר מאוד.
  • אשמח לעזור עוד ככל שימשיך הערך וייכתב. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 17:03, 9 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

לא נראה לי שהערך הזה קצרמר

הצדק עמך: הוא אמנם קצר, אך לא קצרמר. תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:28, 24 במרץ 2012 (IST)[תגובה]