שיחה:מיקה (זמר)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Lior the swimmer בנושא אלבום רביעי

שלום,

מצטער, לא מצאתי איפה אני יכול להגיד את דעתי.

לפי דעתי מיקה נחשב לזמר לבנוני יותר מאשר הוא נחשב לזמר בריטי מכיוון ש:

דבר ראשון ההשפעה שלו, ההשפעה שלו באה לידי ביטוי הרבה יותר כזמר לבנוני מאשר כזמר בריטי, בלבנון הוא נחשב זמר לאומי יותר מאשר מבריטניה, והעובדה שהוא מעדיף לייצג את לבנון באירוויזיון (כשהיא תאושר להשתתף שם) מאשר לייצג את בריטניה (כי זה ברור שגם בתור נציג של בריטניה הוא יתקבל בזרועות פתוחות) היא גם עובדה חשובה. דבר שני אי-אפשר לשכוח שמיקה הוא פליט, משפחתו לא עזבה את לבנון, היא ברחה משם, והעובדה שהוא ברח קודם לפאריס לכמה שנים לפני שהוא התחיל לחיות בלונדון מחזקת את דעתי להחשיבו כלבנוני. דבר שלישי אמא שלו לבנונית לגמרי ושפת-אימו היא ערבית. לפי דעתי אם יש ערבוב כזה של עדות כמו שיש לו, שהוא נולד בביירות, אמא שלו לבנונית, אבא שלו אמריקאי, הוא חי את ילדותו המוקדמת בצפרת ואת המאוחרת יותר בבריטניה, אז הכי נכון זה לקבוע את הלאום שלו לפי המוצא שלו והמדינה שאיתה הוא מרגיש הכי מזוהה ועליה הוא הכי משפיע, ואם היא גם המולדת שלו והוא גם מציע לייצג אותה בעולם אז אין-ספק. לפי דעתי מיקה הוא זמר לבנוני, או לבנוני-לונדוני.

תודה רבה, מקווה שתשקלו את דעתי, שמח לעזור לכם לכתוב ולערוך ערכים

מגיל שנה הוא לא גר בלבנון, מגיל 9 הוא חי בלונדון. התרבות שהשפיעה עליו יותר מכל היא התרבות הבריטית ולא הלבנונית ואפשר לשמוע את זה גם בשיריו. אני חושב שיש להשאיר אותו בריטי. חי ◣ 18.07.2007, 11:59 (שיחה)

לגבי זה שהוא מושפע ממוזיקה מערבית: זה נכון אבל זה לא מסביר את הלאום שלו, בלבנון יש זמרת פופולארית מאוד בשם הייפא והבי שהיא נחשבת לסמל תרבות בלבנון והיא ידועה בכך שהיא עושה אך ורק מוזיקת פופ מערבית. היא מושפעת אך ורק ממוזיקה מערבית והיא לבנונית לגמרי, להגיד שמיקה הוא בריטי בגלל שהוא מושפע מהתרבות של בריטניה זה כמו להגיד שאמנים ישראלים לגמרי כמו יסמין לוי (ששרה מוזיקה ספרדית בשפה הספרדית), איזבו ששרים באנגלית ומושפעים כמעט ורק מזמרים מחו"ל, או סטלוס ואורן חן (ששרים מוזיקה יוונית ביוונית) הם לא ישראלים! ולגבי זה שמיקה חי רק שנה אחת בחייו בלבנון: הוא פליט, ופליטים לפי רוב אם לא כל הערכים נחשבים מהמדינה שממנה הם באו. לפי דעתי, מיקה לבנוני!

לא מדויק אבל נכון בגדול. נתת לדוגמה את הייפא והבי. כמותה יש עוד מספר גדול של זמרות לבנוניות שהמוזיקה שלהן מסוג פופ-ערבי. המוזיקה שלהן אינה מוזיקת פופ מערבית לחלוטין כמו שאתה מתאר וכמו כן גם ההופעה שלהן הרבה יותר ערבית מאשר מערבית.Joab 15:45, 20 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אמרתי מהתרבות הבריטית, לא מהמוזיקה הבריטית. חי ◣ 18.07.2007, 12:40 (שיחה)

אבל אמרת ששומעים את זה במוזיקה שלו, לא נראה לי שהתכוונת לזה ששומעים אותו לוקח לגימות תה בשירים שלו. למה אתה מתכוון שאתה אומר ששומעים את ההשפעה של התרבות הבריטית בשירים שלו אם לא לזה שהוא בעצם פשוט מושפע ממוזיקה בריטית?

לדעתי, אם קרן אן היא צרפתיה-ישראלית וארקדי דוכין ישראלי, קל וחומר שמיקה הוא בריטי, או לכל היותר לבנוני-בריטי. ‎Shambler12:56, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: הוא למד ב-Royal College of Music, יש לו מבטא בריטי, הוא שר על גרייס קלי. כתוב בערך על כך שמשפחתו עזבה את לבנון, אני חושב שזה מספיק.
אגב, הנה סקר קצר על הגדרתו בוויקיפדיות אחרות: בוויקיפדיות האנגלית והגרמנית כתוב שהוא בריטי. בוויקיפדיה ההולנדית כתוב שהוא לבנוני-בריטי. בספרדית כתוב שהוא ממוצא לבנוני. בפולנית כתוב שהוא לבנוני. בפורטוגלית כתוב שהוא ממוצא לבנוני ואמריקאי. אני לא יודע מה התיאור הכי מתאים, אבל אני חושב שלקרוא לו לבנוני זה פשוט לא נכון. חי ◣ 18.07.2007, 13:04 (שיחה)

שכחת כמה: האיטלקים, הקרואטים, הפולנים והרוסים אומרים שהוא לבנוני, הנורווגים, הרומנים והסלובקים אומרים שהוא בריטי. בקיצור, הנתונים הם די שווים, זה אומר, פחות או יותר, שכל דעה שנשמעה עד עכשיו היא לגיטימית. בכל מקרה, אני מחשיב אותו לבנוני.

שחזרתי את הקטגוריה שהוספת. לפי אותה הלוגיקה, ש"י עגנון שייך בקטגוריה:סופרים פולנים, כי הוא יליד גליציה. ‏odedee שיחה 22:16, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

כרגע עשיתי שוב ספירה בשאר השפות, ולפי רובן הוא מוגדר כזמר לבנוני

אז מה עכשיו? שרית חדד זמרת עיראקית?? (או לא יודע מאיזה עדה היא...) אני די בטוח שהיא מחשיבה את עצמה ישראליה כמו כל שאר עם ישראל. מיקה חי בבריטניה, גר שם, למד שם, גדל שם והוא שר באנגלית - מן הסתם הוא זמר בריטי. לדעתי זה פשוט מעליב להגיד שהוא "זמר לבנוני"... מה עכשיו? נתחיל לקרוא לאנשי מקצוע על פי המוצא שלהם? פלאטו שרון הוא פוליטיקאי צרפתי??? את מי זה מעניין??

מקווה שהבנת למה אני מתכוון.

מה מעליב בלהיות לבנוני?! יסמין 17:53, 13 באוקטובר 2007 (IST)תגובה
אני חושב שאם נ"ל הוא בעל אזרחות לבנונית ומחשיב את עצמו ככזה, יש להכניס אותו לקטגוריה. דניאל ב. 21:27, 22 באוקטובר 2007 (IST)תגובה
אני לא מבין על מה אתם מתווכחים כאן, הבחור לבנוני מבחינת אזרחות ומרגיש שייכות ללבנון. ניתן להכניס אותו הן לקטגוריית זמרים לבנונים והן לקטגוריית זמרים בריטיים. מבחינת הסגנון שלו אין שום ספק שהוא הרבה יותר שייך לבריטניה, אבל יש הבדל בין מוזיקאי בריטי-שיכול בפועל לנגן מוזיקה מזרחית, לבין מוזיקאי קלאסי-שיכול להיות גם ניגרי.--Gilisa 16:02, 24 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

"בילדותו, סבל מיקה מדיסלקציה ובגיל 11, חוה התמוטטות."[עריכת קוד מקור]

דיסלקציה היא ליקוי למידה ולא איזו מחלה שיש לכתוב שהוא "סבל" ממנה. כמו כן, איזו התמוטטות עבר מייקל ומה הקשר שלה להיותו דיסלקט? יסמין 16:45, 12 בינואר 2008 (IST)תגובה

הוא חווה התמוטטות הכוונה משבר בביה"ס. בגיל 11 בעקבות הדיסלקציה שלו הוא הגיע למצב שהוא לא היה מסוגל לקרוא ולכתוב ואפילו לדבר. היו לו בעיות רבות עם מוריו ועם התלמידים בכיתה והוא הסתגר בבית במשך כמה חודשים. אמא שלו החליטה ללמד אותו בעצמה בבית, ואכן עשתה זאת במשך שישה חודשים. וזה כבר השלב שהמורה הרוסייה לשירה ופיתוח קול נכנסה לחייו. מקווה שהפרטים ברורים יותר עכשיו.

הוא היה ילד דחוי או משהו כזה פעם, וכן היו לו הרבה בעיות בקשר של הדיסלקציה.

האם לא צריך לערוך את הערך מכיוון שמיקה עומד להוציא אלבום חדש?[עריכת קוד מקור]

מכיוון שקצת קשה לי לתרגם באנגלית אז אני כרגע מעדיף לא לתרגם את הערך מאנגלית. האם לא כדיי לשנות בכל זאת, זה קצת מצער שלא מתייחסים אל הערך הזה ;( דר דהן - שיחה 07:35, 14 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

טעות : אני דווקא חושבת שמיקה כן נחשב כזמר בריטי, אחרי הכל . הוא רק נולד בלבנון, זה המוצא שלו, לא קשור למה ואיך שהוא שר . הוא ממוצא לבנוני, אבל זמר בריטי . וזה באמת לא קשור אבל אני אוהבת.את.מיקה.מאוד.מאוד.מאוד. ועוד כמה מאודים. D:

אני גם חושבת שכדאי לתרגם את זה פשוט כמו שזה . שיהיה יותר מפורט, במקום ללחוץ תרגם באנגלית שזה יוצא דפוק . MIKA *_*

ואתה טעית, שפת האם של מיקה היא אנגלית ולא ערבית . הוא לא יודע ערבית . למיטב ידעתי הוא מדבר אנגלית, צרפתית וספרדית.
== אם כך, ==
אם מיקה איננו יודע ערבית, יהיה מיותר להגיד שהוא לא בריטי, לא ככה? מיקה הוא זמר מדהים!!
באמת שאני אוהבת אותו מֵאֹּדִ .


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:36, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

לעורכי הויקיפדיה היקרים[עריכת קוד מקור]

אני, בקריאתי כאן את ההערות, שמתי לב שאף אחת מן ההערות לא טופלה כראוי, אם בכלל.

אני חושבת שצריך להחשיב אותו זמר לבנוני-בריטי. כבר יבינו במה מדובר, הריי הוא שר באנגלית, לא?

דרך אגב, אני לא יודעת אם השיר הבא הוא סינגל או חלק מאלבום, אבל ב-29.4.2013, מיקה הוציא שיר חדש ליוטיוב עם אריאנה גרנדה - "Popular Song". חשוב לתקן את הערך!

אלבום רביעי[עריכת קוד מקור]

ייתכן כי תוכלו לאוסיף את האלבום הרביעי שלו??? Lior the swimmer - שיחה 16:06, 24 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה