לדלג לתוכן

שיחה:מירב רוט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 ימים מאת רונאלדיניו המלך בנושא משוב

משוב[עריכת קוד מקור]

ערך כתוב היטב.

מספר עצות לשיפור (בעקבות בקשתך למשוב):

1. במקומות מסוימים בגוף הערך חסרות הערות שוליים, במיוחד בפרק על קורות חייה.

2. "רוט יועצת למטה משפחות החטופים ושותפה בהקמה וניהול מערך FLM לטיפול ארוך טווח בחינם בנפגעי האירוע" - מה זה מערך FLM? לא הצלחתי למצוא על זה מידע בגוגל.

3. לדעתי כדאי להדגיש שהבת שלה היא נטע רוט, שמוכרת לציבור.

4. לא קשור ישירות לערך עצמו, אבל מירב רוט לא מוזכרת בערך יאיר לפיד. נראה לי ראוי להזכיר אותה שם ולקשר לערך זה.

5. עברתי על שאר הערכים של משפחתה והוספתי קישורים לערך הזה (נטע רוט, שולמית לפיד, יוסי לפיד ודוד גלעדי). אם יש עוד ערכים שנראה לך ראוי שיפנו לכאן, כדאי לבצע זאת. (כאן אפשר לראות אלו ערכים מקשרים לערך נכון לעכשיו).

6. רשימת הקישורים החיצוניים מאוד עמוסה - לדעתי כדאי לחלק אותה לקטגוריות (ראה למשל את שבועות#קישורים_חיצוניים).

7. יש לי דיסוננס מכך שהיא חברת סגל בחוג לייעוץ והתפתחות האדם (בפקולטה לחינוך), למרות שלפי הערך לא נראה שהמחקר שלה עוסק בפסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של ילדים או חינוך. ייתכן שזה חוסר הבנה שלי לגבי המקצוע\האקדמיה.

8. "עבודת הדוקטורט שלה (...) עובדה וראתה אור ב 2017 כספר בהוצאת כרמל" - מעניין לציין שהיא אף תורגמה לאנגלית במו"ל מכובד.

9. קישורים חיצוניים - למרות העומס, בעיני שווה להוסיף קישור או שניים שקשורים לשירה שלה (אולי עמוד בשירונט או ביצוע ביוטיוב).

10. למה הערך בקטגוריה "ספרי עיון"? זאת נראית כמו קטגוריה לספרים עצמם.

11. נראה לי שיש בלאגן בקטגוריות בנוגע למגדר - חלק מהקטגוריות בלשון זכר וחלק בנקבה. ממה שאני מכיר, כשיש קטגוריה בלשון זכר ובלשון נקבה, הערך אמור להופיע ב-2 הקטגוריות. Galarantyשיחה 15:25, 12 ביוני 2024 (IDT)תגובה

מצטרף למשוב. נדרשת ויקיזציה לתוכן בעקבות התוכן הרב שנוסף בצורה לא נכונה. קיצרתי והסרתי חלק מהקישורים ותיקנתי חלקית. יש עוד עבודה לעשות. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 12:44, 22 ביוני 2024 (IDT)תגובה