לדלג לתוכן

שיחה:מכללת אורין שפלטר השכלה פיננסית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת ישרון

שלום,

העליתי את הערך הזה השבוע כיוון שאני די בטוח שעם כל המכללות שרשומות בויקיפדיה, יש מקום גם למכללה העוסקת בתחום ההשכלה הפיננסית. מדובר במכללה הגדולה ביותר בישראל בתחום, כאשר כל שנה משנת הקמתה לומדים אצלה אלפי סטודנטים.

בנוסף, מייסדיה פועלים במסגרות שונות בתרומה לקהילה ואת זאת לא ציינתי כי הם לא רוצים שיידעו על זה.

החשיבות של הערך האינציקלופדי נובע מהעובדה שכמו שיש ערך של ייעוץ השקעות מצד אחד ושל מכללות אחרות מצד שני, המכללה היא מוסד מכובד בישראל שמוכר על ידי מרבית הבנקים, בתי ההשקעות, מוסדות ההשכלה האקמית והסמי אקדמית ומוסדות פיננסים אחרים.

היא אמנם פועלת רק 6 שנים במתכונת שלה, אך היא הספיקה לרכוש את כבודם של הבכירים בשוק ההון הישראלי, כאשר רבים מהם גם התחנכו על ידה.

אני לא עוסק בתוכן שיווקי ו/או פרסומי, אלא באמונה שהערך ראוי ורלוונטי מאוד.

אשמח לקבל הערות לטקסט על מנת שאולי ייראה פחות שיווקי, כפי שאולי הוא נראה לחלק. בוודאי אשמח להערות נוספות, אני משתמש חדש בויקיפדיה.

תודה yarale - שיחה 11:14, 15 ביולי 2010 (IDT)תגובה

זה לא עניין של "נראה לחלק" זה פשוט פרסומי במובהק. הרבה אמירות מופשטות על מטרות ורעיונות, מעט מאוד מספרים ועובדות בסיסיות. כמה תלמידים יש שם בשנה? איזו תעודה מקבלים? האם מיועד לבעלי תארים בתחום או לחסרי השכלה רלוונטית? נרו יאירשיחה • ח' באב ה'תש"ע • 13:11, 19 ביולי 2010 (IDT)תגובה
שלום! אני עובד עם LOTAYARO על הערך במשתמש:ישרון/עזרה כאשר הערך יהיה ראוי וערוך בצורה מסודרת המבהירה את חשיבותו ונטולת פרסומות - נעלה אותו שוב. ישרון - שיחה 17:00, 19 ביולי 2010 (IDT)תגובה