שיחה:מלחמת אנגליה–ספרד (1585–1604)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך לוקה בתרגמת ("קרבות באדמה" במקום ביבשה), שגיאות ניסוח (למשל "לעולם" במקום "מעולם"), שגיאות תעתיק ושגיאות תרגום. לדוגמה, המשפט "המלחמה התאפיינה בקרבות רחבים" הוא חסר מובן (מה זה "קרבות רחבים?") ורק מקריאת הערך האנגלי מובנת הכוונה. (פחות או יותר, שלאורכה של המלחמה התרחשו קרבות במרווחים רחבים זה מזה).

דב ט. 01:58, 15 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

אני אראה איפה אני יכול לתקן... Poxsi 02:03, 15 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
תיקנתי גם אני כמה דברים. אני מקווה שזה בסדר עכשיו, אם כי חסר הרבה תוכן על מהלך המלחמה. דב ט. 02:59, 15 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
אני אמשיך לתרגם את הערך, אני עוד לא סיימתי, וכשאסיים אני מאוד אשמח אם תוכל להעיר ולהוסיף... Poxsi
אני בספק אם אוכל לעקוב בתקופה הקרובה אחרי ההתפתחויות, אני בחצי חופשת ויקי. אבל פשוט תעבוד לאט ובזהירות. אין כמובן הכרח לתרגם כל משפט, אפשר בהחלט לסכם את העיקר. הערה קטנה, אין צורך ברווחים בתחילת ובסוף סוגריים - לא ( ספרד ) אלא (ספרד). בהצלחה ולילה טוב.

משתמש: שרה פיין שגיאות התרגום הם כלום לעומת השגיאות העובדתיות. באילו "קרבות יבשה" הפסידה אנגליה האליזבתנית לספרד? מי זה "ארל מלסטר"? הערך כל כך לא מדויק היסטורית, שאינני יודעת מאיפה להתחיל לתקן!

עוד דבר, אם יש לך שאלות (תוכן, תעתיק, תרגום) תוכל לפנות לויקיפדיה:דלפק ייעוץ ואם רצונך בביקורת בסיום העבודה, תוכל להעלות את הערך בויקיפדיה:ביקורת עמיתים - אם כי לא תמיד מתייחסים לבקשות שם. דב ט. 03:21, 15 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
תודה רבה, לילה טוב. Poxsi 03:28, 15 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]