שיחה:מלחמת ארצות הברית–מקסיקו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

(העברה זמנית של דיון מדף ויקיפדיה:מאמרים מומלצים/הוספה למומלצים)

  • ערך היסטורי מעניין של NOON, על תקופה שאינה זוכה לתשומת לב רבה בויקיפדיה שלנו. יש אמנם כמה קישורים אדומים, אבל לא יותר מדי, ונראה לי שנון עובד על זה. אלמוג 17:30, 8 אוקטובר 2005 (UTC)
  • בעד. Pixie 09:02, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
  • נגד - הערך הוא טוב, אך סובל ממספר ליקוים:
  1. תיאור המלחמה קצר מדי. הערך מתמקד בסיבות לפרוץ המלחמה ואף מתאר בהרחבה את מה שקרה אחריה, אך תיאור המלחמה עצמה תופס בערך חצי מהערך.
  2. אין תיאור לאף קרב, אפילו לא לחשובים שבהם.
  3. אין ערך על סנטה אנה - העדרו מקשה להבין את הסיבות לפריצת המלחמה
  4. לא מוסברים דברים חשובים כגון: הטקטיקה והאסטרטגיה, לא מתוארים כלי הנשק והחילות שהששתתפו. כתוב בחצי משפט שארה"ב חששה שבריטניה תכבוש את קליפורניה. למה? מאיפה נבע החשש הזה.
  5. לסיכום: הערך הוא טוב, אך זקוק להרחבה ניכרת (הוא צריך לגדול בערך פי שניים) לפני שאפשר יהיה להמליץ עליו. אני מקווה שעצם ההצעה להמליץ על הערך תתן לנון כוח נוסף להרחיב את הערך ולהציגו במלוא תפארתו. גילגמש שיחה 09:14, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
אני כמובן מסכים עם גילגמש. למרות שהמאמר נותן תמונה טובה של המלחמה, עדיין אינו בשל למומלצים, בעיקר מכיוון שיש בו קישורים אדומים מהותיים רבים מדי, שהשלמתם הכרחית לקבלת התמונה השלמה (כפי שגם ציין אלמוג). מבקש לפיכך להשעות את המועמדות עד להשלמתם. ותודה לאלמוג על ההמלצה המהירה. Noon 05:53, 10 אוקטובר 2005 (UTC)
לפי הודעתו של נון, אני מציע להשעות את הערך, להשאירו במומלצים מתוקף הקרדיט הרב שאני נותן לנון. ברגע שהוא יסיים את כתיבת הערך, יודיע כאן ונדון בו מחדש. גילגמש שיחה 07:46, 10 אוקטובר 2005 (UTC)
מכיוון שאינני בטוח מתי יהיה לי מספיק זמן להשלים את הטעון השלמה, אעביר את הדיון כאן לדף שיחת הערך, ואחזיר אותו לכאן לאחר ההשלמות המתחייבות. Noon 10:12, 12 אוקטובר 2005 (UTC)

המשך[עריכת קוד מקור]

מן הראוי לציין כי המלחמה הזאת (בנוסף למלחמה האמריקאית-ספרדית מ-1898) משמשת את אויבי ארה"ב לתמיכה בטענותיהם כי היא מדינה אימפריאליסטית במהותה. טרול רפאים 17:08, 15 אוקטובר 2005 (UTC)