שיחה:מעין (כתב עת)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך זה צוטט בפוסט של יוסי דהאן ואיציק ספורטא, שיר לשבת מתוך "מעיין", באתר העוקץ, 20 בינואר 2006.

אפשר להניח שרוב האנשים שמחפשים מעיין בויקיפדיה יחפשו דווקא את כתב העת ולא את ההגדרה המילונית של מעיין. לכן הייתי מפנה לדף פירושונים בהתחלה, כדי לתת להם לבחור.

שמילה 13:03, 11 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

אני חושב שזו הנחה מופרכת. מעיין (במשמעות של מים נובעים) הוא מושג אנציקלופדי סביר ביותר, ואין לי ספק שמחפשים אותו יותר מאשר את כתב העת. עוזי ו. 13:12, 11 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
מסכים עם עוזי Mort 13:13, 11 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

אני די משוכנעת שאייל (הידוע יותר בשם א.ב.דן) אינו צאלה כץ. בנוסף, לא מדויק לקרוא לצאלה כץ "שם עט", אלא הטרונים, שכן היא דמות בעלת ביוגרפיה משל עצמה. (למשל, העובדה שהיא "מתה" אבל ממשיכה לכתוב שירים),בניגוד לשם עט שהוא פשוט שם אחר של הסופר\משורר (למשל רומאן גארי). אני לא זוכרת מי המתפעל של צאלה כץ ולכן פשוט השארתי את השם "צאלה כץ" ללא ציון של מי שעומד מאחוריה, ומחקתי את אייל בן דן. או ייסוריה - שיחה 18:35, 3 בדצמבר 2010 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:36, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:36, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במעין (כתב עת) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 19:37, 18 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]