שיחה:מרחב טופולוגי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רצית הערות? קיבלת. להלן מספר הערות מנקודת מבט של בעל תואר ראשון במתמטיקה, בלי עיסוק בנושא אחר כך. ההערות יעסקו רק בנושאים של קריאות ומובנות ולא בדיוק המתמטי.

  • בהגדרה, מה הסיבה לשוני בניסוח בין סעיף 2 ו-3? האם הכוונה היא לכך שחיתוכים אינסופיים אינם נכללים? (אם כן - רצוי להוסיף הערת הבהרה)
  • המשפט שאחרי ההגדרה הפורמלית אינו חלק מההגדרה אלא שורה של הגדרות-עזר ומונחים; כדאי לשים אותו תחת תת-כותרת אחרת ולשים כל הגדרה בשורה משלה, כך שהקורא לא יחמיץ אותה.
  • בדוגמא האחרונה יש שני משפטים לא ברורים: "ופולוגיה הקבוצות הפתוחות הן אלה שמשלים שלהן סופי, והקבוצה הריקה" - כנראה חסרה כאן איזו מילת קישור, ו"עבור \ X אינסופי, טופולוגיה עשירה ממש מהטופולוגיה הטריוויאלית וענייה ממש מהטופולוגיה הדיסקרטית." - גם כאן חסרה כנראה המילה "זו", וגם לא ברור למה הכוונה במונחים "עשירה ממש" ו"ענייה ממש".

בברכה, רונן א. קידר 16:59, 10 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

קבוצות סגורות[עריכת קוד מקור]

בסעיף ההגדרה הפורמלית- "קבוצה שמשלימתה פתוחה תיקרא קבוצה סגורה". אני מניח שצריך להוסיף פה שהמשלימה היא ביחס ל-X. רציתי לערוך את זה, אבל אין לי ידע רב בטופולוגיה, אז אני בכלל לא בטוח אם זה נכון! יש למישהו אישור? Ohad.A - שיחה 00:42, 19 באוגוסט 2013 (IDT)[תגובה]