שיחה:נווה שאנן (ירושלים)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קודם כל, כל הכבוד על הרחבת הערך. ברם, לדעתי חלק מההרחבה מיותרת, כי איננה דנה בשכונה:

  • סיפור כיבוש סן-סימון - לא רלוונטי לדעתי לקורא על השכונה למעט ציון העובדה שממנה יצאו הכוחות (תמיד הייתי בטוח שיצאו מקריית שמואל?)
  • הפירוט על מוזיאון ישראל - מיותר. כל שיש לציין הוא שמוזיאון ישראל שוכן בסמוך ואת המידע על מוזיאון זה ימצא הקורא בערך הרלוונטי.

עדיאל07:28, 5 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

שלום עדיאל.

אני שמח שההרחבה מצאה חן בעיניך.

  • סיפור כיבוש סן סימון, על קצה המזלג בלבד מאחר וזהו חלקה של השכונה בהיסטוריה של ירושלים, ומאחר והוזכרה עובדה זו ראיתי לנכון להוסיף עוד משפט "לסגור את הסיפור", הרי הערך המלא ארוך יותר (ויכול היה להיות אף יותר ארוך).
  • מאחר ומוזיאון ישראל נמצא על אדמות השכונה, ונבנה במקום בתים של השכונה ראיתי אותו בתור אתר בעל קשר עמוק לערך ולכן בחרתי להרחיב קצת ולהוסיף תבנית "ערך מורחב".
מעבר לכך, אני אוהב ערכים עם "נפח" ומעדיף להרחיב במקום לצמצם.

שוב, תודהNettadi - שיחה 14:41, 5 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

שחזור התוספות[עריכת קוד מקור]

שחזרתי לגירסה שלפני ההוספות הלא אנציקלופדיות (במקרה הטוב) והרכילותיות (במקרה הרע). עמית - שיחה - האלבומים 00:28, 24 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

הריסת בתים להקמת המוזיאון[עריכת קוד מקור]

האם ידוע כמה בתים נהרסו? מהו המקור? מן הערך, כפי שהוא מנוסח כיום, אפשר להבין שהרסו את כל השכונה והעבירו אותה למקום אחר.--א 158 - שיחה 13:26, 25 באפריל 2011 (IDT)[תגובה]

מוזיאון ישראל בעשרת המוזיאונים הגדולים בעולם?[עריכת קוד מקור]

בפסקה של "מוזיאון ישראל" כתוב "והוא אחד מבין עשרת המוזיאונים הגדולים ביותר בעולם". חיפשתי בגוגל רשימה של המוזיאונים הגדולים בעולם (לפי גודל, לפי מס' מבקרים, לפי כמות מוצגים וכו'). עברתי על 20 רשימות שונות, ובאף אחת מוזיאון ישראל לא מופיע. נראה לי שזה פשוט לא נכון. 18:01, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

נכון או לא נכון, יש למוזיאון ערך. פה לא המקום לכתוב פרטים על המוזיאון שאחרי זה צריך לבדוק אם הם נכונים. עדירל - שיחה 19:18, 15 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]