שיחה:ניווט אסטרונומי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערכים אינם מתאימים לאיחוד. מדובר בשתי דיסיפלינות שונות לחלוטין, או יותר נכון בשיטת ניווט מורכבת ובשיטת התמצאות תחושתית כוללנית.
מה שכן דרוש בהחלט, הוא עדכון ועריכה של "ניווט אסטרונומי" שכרגע אינו קרוב להכיל את המידע הרלוונטי. סתם להשוואה, ראו en: celestial navigation.
בלי התחייבות, אני מתכוון לטפל בערך "ניווט אסטרוומי" בשבועיים הקרובים. נ מהמוסד 15:23, 2 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

הבנתי. לדעתך אפשר להרחיב את הערך על ההתמצאות, או שבכל זאת אפשר להוסיף אותו כפיסקה בערך זה ולהסביר על ההבדל? בינתיים יש ערך אחד שמפנה אליו, ואני לא מצליח לחושב על עוד שיכולים. ‏אלוןשיחה 15:31, 2 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
  1. אני לא חושב שיש הרבה "בשר" להרחיב את "התמצאות..." אני אנסה להוסיף כמה שורות בכל זאת.
  2. איחוד לתוך ניווט אסטרונומי יהיה מאולץ לדעתי, אבל אם אין מקום אחר לתקוע את זה, אז אפשר אני מניח. אפשרות אחרת (גם כן מאולצת) היא לתוך ניווט או התמצאות (סיירות).
  3. הוספתי הפניה מתוך הטקסט בהתמצאות (סיירות). אפשר להוסיף אולי גם מניווט וכוכב הצפון.
נ מהמוסד 16:26, 2 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
מצויין. אם זה יהיה "תקוע" איפשהו אז עדיף לוותר על האיחוד. מבחינתי אתה יכול להוריד את התבנית, אבל אולי כדאי לתת לעוד אנשים להגיב. תודה, ‏אלוןשיחה 17:06, 2 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
המוסדניק נשמע מבין... נקשיב לו. חגי אדלר 07:45, 4 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
כשייט חובב נושא זה קרוב לליבי אערוך במלואו מחדש, סה"כ החומר הקיים נכון אם כי הוא לא יהיה מובן למי שלא נתנסה ממש בשימוש סקסטאנט ושאר מכשירי מדידה ליניאריים, אקח עצה עם חברים להפלגה על מנת לפשט ככל הניתן לשפת בני אדם, לא יכול להתחייב על מסגרת זמן.
גם, אני עדיין צריך ללמוד אתה עבודה על המערכת של וויקי מיקי 05:38, 12 ביוני 2007 (IDT)