שיחה:נייטיביזם (מדע המדינה)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

השמת דגש או הוספת פיסקה מיוחדת בנוגע להשפעת הנייטיביזם על היהודים[עריכת קוד מקור]

מן הטבעי , לדעתי, שראוי שיסופק דגש גם על הצד היהודי בבעיה,בנוסף נלמד הנושא בבתי הספר התיכוניים ולכן לדעתי יש לתת מקום להרחבה בנושא כפי שנלמד בבתי הספר וזאת על רקע אחד היעדים החשובים של ויקיפדיה והוא להיות עזר גם לתלמידים , כמטרה ראשונית, כפי שהחזון מובא בפרויקט "בית השיטה".

(אם יתפנה לי זמן אוסיף בעצמי סעיף שיקרא יהדות ארה"ב והנייטיביזם , לא תהיה לכך התנגדות אני מניח)

בתודה צבי א

אני מתנגד. ויקיפדיה צריכה להיות נייטרלית ללא העדפת צד מסוים, בכלל זה אין להרחיב צד מסוים רק כי בעל תכונות מסוימות. גילגמש שיחה 21:50, 21 פבר' 2005 (UTC)
גילגמש מתבלבל במשמעות המושג "נייטרליות". נקודת מבט נייטרלית פירושה הבאת עמדות של צדדים שונים בנושא השנוי במחלוקת, ואין לי ספק שהפסקה המוצעת לעיל תיכתב מנקודת מבט נייטרלית. הנושא שעלה כאן הוא היכן ראוי לקצר והיכן ראוי להאריך, ובפרט האם יש להרחיב את הדיון בהשפעת הנייטיביזם על היהודים, ולכך התשובה היא בפירוש חיובית. אף שכנראה יש חשיבות להשפעת הנייטיביזם על תושבי מיקרונזיה או על ילידי צרפת, יש לקורא בויקיפדיה העברית עניין מיוחד בהשפעת הנייטיביזם על היהודים, ולכן ראוי להרחיב על כך. דוד שי 02:56, 23 פבר' 2005 (UTC)
אני חושב שאלא אם כן מישהו יצליח להרים הפקת ענק (או לפחות גדולה) של "יהדות ארה"ב והנייטיביזם" (או "נייטיביזם אמריקאי והיהודים" - שקולע יותר, לטעמי) עדיף לשמור את זה בדף הנוכחי. אחרי הכל, המונח הוסף מכיוון שמישהו ביקש אותו בשם "נייטיביזם" בדף הבקשות. אח"כ הוא הוסיף שהוא מדבר על ההקשר היהודי. אך מכך אני לפחות *מניח* שהתלמידים יחפשו קודם בדף הזה. במידה ויהיה מאמר שווה אפשר להעביר לדף נפרד, וגם לישמור תקציר כאן עם הפנייה. PROFpipez 23:28, 1 מרץ 2005 (UTC)

"כמו כן שונו חוקי ונוהלי ההגירה לרעה"[עריכת קוד מקור]

בסוף הערך מופיע המשפט "כמו כן שונו חוקי ונוהלי ההגירה לרעה". לא ברור - "לרעה" - עבור מי? האם אין כאן עמדה שיפוטית משהו, לא כל-כך ניטרלית?