שיחה:ניר אליהו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לאנונימי/ת שביצע/ה שוב את אותם שינויים בערך[עריכת קוד מקור]

הכוונה לשינויים המופיעים בהשוואת הגרסאות הזו, ששוחזרה:

  1. בוויקיפדיה לא נהוג להשתמש בביטויים כגון "ז"ל" ו"חי ומת".
  2. לעניות דעתי, ואולי יתקנו אותי ויקיפדים אחרים אם אני טועה - אלופת ישראל 2010 במרתון אינה נחשבת, נכון לכרגע, דמות בעלת חשיבות אנציקלופדית, שמתאימה להופיע בערך אודות הקיבוץ, לצד האחרים המופיעים שם (אני מדגישה "אנציקלופדית" כי כמובן שיש לה חשיבות משל עצמה מחוץ לאנציקלופדיה, ואגב כל הכבוד על ההישג).
  3. האם הקיבוץ הפסיק להתפרנס בין השאר מהשכרות, אחזקות בתאגידים ומיסי חבר? אם כן, יש להביא אסמכתאות לכך.

תודה, Ravit - שיחה 14:20, 8 בינואר 2011 (IST)[תגובה]

חברי קיבוץ ידועים[עריכת קוד מקור]

(נכתב בעבר על ידי אנונימי בדף הערך והועבר לדף השיחה)

חבר הקיבוץ שמוליק אייל כיהן כמזכיר "ברית התנועה הקיבוצית". בקיבוץ התגורר גם זוכה עיטור העוז ממבצע "אביב נעורים" ומפקד הנח"ל תא"ל מנחם זטורסקי. אלופת ישראל במרתון ומיני מרתון יערה זנגי היא בת הקיבוץ ומתגוררת בו עם הוריה [1].

היוצר אהוד בנאי שהה כבן גרעין "שונית" בניר אליהו בראשית שנות ה-70; בספרו ובשיריו מוזכרים מקומות ודמויות מהקיבוץ (בהם "פיקסמן" מ"זמנך עבר"). יוצר נוסף בן הקיבוץ הוא נרי לנצ'נר, מנהיג להקת "הבלים", שהופיע בעבר גם בתיאטרון עכו ובתוכניות השירה של יוני רועה בערוץ הראשון עם להקת "האיחוד החקלאי". בקיבוץ גדל גם התסריטאי והבמאי נדב בן סימון, ששיתף פעולה עם לנצ'נר בלהקת הביכורים שלו "חנן" במחצית הראשונה של שנות ה-90 וכתב בין היתר את המחזה "לחנוק את העיזה" והסדרות "מובילים", "ביצפר" ו"לא לפני הילדים". חבר קיבוץ נוסף, שהגיע כמתנדב, הוא טכנאי סאונד מרסיאל בוחסירה העוסק בהיפ הופ והיה שותף בכיר בהפקת אלבומיו הראשונים של סאבלימינאל.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]