שיחה:סטודיו נעים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת מקף

היי, לפני שהוספתי את הערך בדקתי האם יש דפים דומים לגופים אחרים שאין להם בכלל היבט קהילתי. נניח הולמס פלייס.אשמח להבין מה ההבדל בעצם. אין כאן שום ניסיון מסחרי. סטודיו נעים הוא סטודיו שמאפשר לאנשים רבים למצוא את התנועה המיטיבה עבורם ולהתחבר לעצמם. ככל שיותר אנשים יתחברו לעצמם באמצעות התנועה הפנימית שבתוכם, לא. משנה באיזו שיטה, כך הדבר יאפשר לכולנו להיות חברה מחוברת יותר. זה מופיע גם תחת הקונספטים שלהם. מאחר ואני לא קשורה לסטודיו ולא שלוחה שלו, אלא חיה תנועה ומתרגלת ומורה בעצמי ומבינה היטב את המשמעות והתרומה של תרגול יוגה ומדטיציה ותנועה על כל ענפיה ותרומתה לחיבור גוף נפש ולהוויתנו כבני אדם החיים בקהילה, הרי שנראה לי שלערך יש משמעות גבוהה ותרומה לקהילה בכדי לאפשר לכל מי שמתעניין בתחומים אלו לדעת שיש להם מקום ומרחב בו ניתן לתרגל, להתנסות ולבחור את התנועה המיטיבה עבורם.

סטודיו נעים, בהבדל מסטודיואים אחרים, פתח בתקופת הקורנה סטודיו און ליין באפס זמן וכל הפעילות שלו הפכה להיות חינמית לכולם אין כסף - מנויים ולא מנויים. האם זוהי פעילות מסחרית? האם אין זו פעילות שכדאי לקהילת הקוראים לדעת עליה ושיש לה בכדי להוסיף טוב עבור הקהילה? שכל התכנים שרבים מהם מוזכרים בויקיפדיה נגישים להם למעשה ממסך הבית?

בנוסף, הסטודיו מכשיר מורים - ככל שיהיו יותר מורים יותר אנשים יתרגלו...מה ההבדל בין פעילות הסטודיו והבית שהוא מהווה לקהילת רקדנים ומורים והיותו מרחב לחשיפה לשיטות רבות שמהותם חיבור גוף נפש לבין מי שהמציא שיטה ומפרסם אותה בעצם? האם זה זה לא מסחרי בעצם? פלדנקרייז, פילאטיס, שיטת פאולה, שיטת אילן לב, אושו - זה הכל מפנה לאישים שפיתחו שיטות שאפשר ללמוד אותם בכל מיני מקומות. אז למה ההבדל? אשמח כמובן להבין מהו ההבדל בין סטודיו נעים אם כך לערך כמו הולמס פלייס? בנוסף, מדובר ברשת שהיא הצלחה מסחררת במובנים ישראלים שכדאי לשים אליה לב. בעוד סטודיואים נסגרו על ימין ועל שמאל בתקופת הקורונה הרי שסטודיו נעים ממשיכים לגדול. האם צריך להמתין עד שהם יונפקו בבורסה כמו הולמס פלייס כדי לזכות לערך בויקיפדיה? סול הירש - שיחה 16:14, 4 בספטמבר 2022 (IDT) סול הירש - שיחה 16:01, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

עמוד ראשי
ראו גם – שיחת משתמש:סול הירש#סטודיו נעים

מקף17:25, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה