שיחה:עוזר פרלמנטרי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יועץ פרלמנטרי[עריכת קוד מקור]

חסד עשתה אתנו ועדת הכנסת כאשר שינתה את שם המשרה מ"עוזר פרלמנטרי" ל"יועץ פרלמנטרי", שהרי יכלה לשנותה ל"מאלף פילים מלכותי לצד חבר הכנסת ירום הודו", וברוב חסדה נמנעה מלעשות זאת. לא מובן לי מה רע במילה "עוזר" שהיה צורך להחליפה למילה המטעה "יועץ". באוניברסיטאות מקובלת המשרה "עוזר הוראה", ובצה"ל משרת קצין בדרגת אלוף-משנה בתפקיד עוזר הרמטכ"ל, ולא מעט קצינים בדרגת אלוף איישו את משרת עוזר ראש אג"ם.

בכל הכבוד ליועצים הפרלמנטריים, תפקידם הוא תפקיד של עוזר ולא של יועץ, וההאדרה המלאכותית של תפקיד זה באמצעות שינוי שמו, שנעשתה במקביל להידרדרות במעמדה של הכנסת, אינה ראויה. וכעת, סוף סוף, לענייננו: הערך עוסק בעוזרים פרלמנטריים בעולם, ולכן שמו אינו כפוף להחלטות של ועדת הכנסת, וימשיך להיות עוזר פרלמנטרי, אבל יצרתי הפניה אליו מיועץ פרלמנטרי.

כעת נזכרתי שלאחרונה מונה בכנסת יועץ פרלמנטרי ששם זה אינו מאדיר את תפקידו אלא מגמד אותו, והשם הראוי לתפקידו הוא מושל פרלמנטרי. כוונתי ליועץ הפרלמנטרי, העבריין המורשע אריה דרעי, שלא יעזור לחברי סיעת ש"ס וגם לא ייעץ להם, אלא ימשול בהם. מעניין האם יש תהום שהכנסת הלא כל כך נכבדה לא תיפול אליה. דוד שי - שיחה 08:36, 11 בפברואר 2022 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעוזר פרלמנטרי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 00:14, 21 בנובמבר 2022 (IST)תגובה