שיחה:עצים עתיקים בארץ ישראל/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

בשעה טובה הערך הומלץ. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 21:12, 3 ביוני 2010 (IDT) הערך מועלה היום להצבעה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:25, 26 במאי 2010 (IDT)

ערך מקורי (לא מתורגם) שנכתב על ידי משתמש:ranbar. משתמש:אלמוג הפנה את תשומת לבי לכך שהערך עוסק בנושא ייחודי, וריכוז החומר במקום אחד נותן את השירות הטוב ביותר לציבור. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 18:40, 9 במאי 2010 (IDT)
תודה על ההערות. אטפל בהן במהלך הימים הקרובים. עם זאת, אכן מדובר באיזכור העצים הבולטים, הידועים והמופיעים במדריכים, ספרים וכדומה. זו אינה רשימת כל העצים, לשם כך יש קישור לסקר. Ranbar - שיחה 00:29, 30 במאי 2010 (IDT)
הסרתי את התנגדותי. ראשית, תודה לרן על הקשב וההיענות: היכולת לקבל ביקורת איננה מובנת מאליה. שנית, בעריכותיו האחרונות ענה רן על חלק מהנקודות שהעלתי והבהיר כמה קשיים בהיענות לאחרות. אני חושב שעדיין יש מה לשפר בהתאם לחלק מהנקודות שציינתי (ולצערי הסקר עצמו לא זמין כעת ברשת עקב עבודות תחזוקה באתר), ואינני מצפה מער ךמומלץ להיות מושלם, אבל השיפור, המענה והגישה שיכנעו אותי שכעת הערך יכול להיות מומלץ. תודה לרן ואני מקווה לראות את המשך השיפורים גם עם תום הדיון כאן. אורי שיחה Go Jimbo Go! 22:39, 1 ביוני 2010 (IDT)