שיחה:ערן בדינרי/ארכיון ערך ישן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת DGtal בנושא בעיות בערך

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

בעיות בערך[עריכת קוד מקור]

שלוש בעיות:

  1. חשש להפרת זכויות יוצרים. עם זאת, סביר להניח שהכותב הוא בדינרי עצמו או קשור אליו - ולכן ניתן להשיג אישור לשחרור התוכן תחת רשיון חופשי.
  2. הטקסט לא מתאים - גם אם ימצא אישור, הרי רוב רובו המוחלט של התוכן שהיה בערך פשוט לא מתאים לערך באנציקלופדיה, אלא לדף בבלוג - שם מצאתי אותו.
  3. ממה שכן היה כתוב לא לגמרי ברורה החשיבות וכדאי להבהיר כמה דברים. האם מדובר בדיסק אולפן או בדיסק בהוצאה עצמית? האם הדיסק נמכר באופן מסחרי (וכמה הוא מכר)? האם מאז יצאו עוד דיסקים? האם זכה בפרסים בעבור הדיסק? האם הספר היה בהוצאה לאור מוכרת או בהוצאה עצמית? האם נמכר באופן מסחרי (וכמה הוא מכר)? האם זכה בפרסים? לא צריך לענות על כל השאלות, ומן הסתם אנו לא דורשים רמת פירוט אדירה, אבל מתן פרטים שכאלו יסייע לנו להבין האם יש מקום לערך בוויקיפדיה. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:51, 1 באוקטובר 2009 (IST)

הערה: הערה זו נוגעת לגרסה קודמת ומחוקה של הערך משנת 2009 שנמחקה עקב הפרת זכויות יוצרים. אליסף · שיחה 15:19, 11 בינואר 2014 (IST)

שלוש הבעיות המופיעות כאן נוגעות לדף ישן משנת 2009 שלפי הבנתי נמחק. מדוע, אם כן, הבעיות עדיין מופיעות כאן? יש בכך הטעייה עבור הצופה בדף הנוכחי. דעתי הצנועה היא כי מן הראוי יהיה להסיר את שלוש הבעיות שאינן רלוונטיות לערך הנוכחי. --איילת בראל - שיחה 14:36, 12 בינואר 2014 (IST)

ראשית, אין צורך בהדגשה. לגופו של עניין - במקרה דומה (שיחה:פשקוויל) העברתי את הדיון לארכיון (בדוגמה שלנו שיחה:ערן בדינרי/ארכיון ערך ישן) וציינתי שמדובר בגרסה מחוקה של הערך. נסי אותו דבר כאן. ‏DGtal14:43, 12 בינואר 2014 (IST)