שיחה:פינבלוק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מדובר בפרוייקט מסחרי חדש יחסית, ללא הישגים משמעותיים (בינתיים), לא רואה חשיבות אנציקלופדית בשלב זה. Elvenking - שיחה 01:54, 18 באוקטובר 2015 (IDT)[תגובה]

Elvenking בוקר טוב. כפי שודאי שמת לב, אני לא מהעורכים הותיקים כאן. מרגש אותי שזוהי השיחה הראשונה שאני משתתף בה, יחד עם זאת, אין לי את הניסיון והידע שלך כשזה מגיע לעריכה וטיפוח האתר. הויקי מציבה "חסם כניסה" גבוה למשתמשים חדשים, מקווה שהצלחתי לעמוד בנהלים עד כה. שני דברים בנוגע לערך:
  • כשגיליתי את קטגוריית צעצועי הרכבה, שמתי לב שיש בה מעט מאד ערכים, כאשר שניים מהם (אבני פלא, סברס) לא קיימים כלל ומסומנים כ"מבוקשים". רציתי ליצור ערכים שיעסקו בצעצועים אלה ע"מ לתרום לקטגוריה, אך לא מצאתי מספיק מידע ומקורות שניתן לסמוך עליהם. מה שכן הצלחתי לעשות, זה ליצור ערך על בנבאו (לאחר שעשיתי עריכה משמעותית לערך בויקי באנגלית - הוא כלל לא מעט טקסט שיווקי ומידע מטעה). הערך הנוכחי שעוסק בפינבלוק בא כהמשך למאמציי להרחיב את הקטגוריה.
  • הפרויקט אכן חדש, אמנם מדובר בצעצוע שהושק, הופיע בעיתונות וזמין לציבור. על סמך זה החלטתי שפינבלוק הוא מועמד לגיטימי לקטגוריית צעצועי ההרכבה. תוך יצירת הערך הייתי ענייני וחסר משוא פנים.


האם אפשר לנצל את ההזדמנות ולקבל ממך פידבק קצר על צורת הכתיבה והעריכה, מעבר לחשיבות האנציקלופדית?
מודה לך מראש ומאחל יום נפלא, --Artik falafel - שיחה 08:32, 18 באוקטובר 2015 (IDT)[תגובה]
אין רף כניסה גבוה לכותבים חדשים. לא מספיק שהצעצוע הושק וזמין לציבור (כמו כל מוצר בשוק), וגם לא מספיק שמופיע בעיתונות. נרו יאירשיחה • ה' בחשוון ה'תשע"ו • 09:38, 18 באוקטובר 2015 (IDT)[תגובה]