שיחה:פרויקט סט"י

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לדעתי כל העניין על קריל פרדריך גאוס די מיותר בערך SETI.... ערן


למה לא להביא את אלה שהכשירו את הרעיון לצור תקשורת עם חיזרים?בפרט כשמדובר בגאוס גדול המתמטיקאים?

לדעתי הפסקה לא מיותרת, אבל מקומה אינו כפסקה שניה, בראש הערך. --The Fool 20:43, 12 פבר' 2004 (UTC)

יצרתי ערך חדש לכבוד פסקה זו חיים מחוץ לכדור הארץ. דוד שי 20:48, 12 פבר' 2004 (UTC)


הוספתי פסקה על SETI@home, אחד הפרוייקטים החשובים בתחום היום. יש פה מקום לקישור אל הקבוצה הישראלית בפרוייקט? (לגמרי במקרה, אבל לגמרי, אני גם חבר בה) צחי 23:44, 13 פבר' 2004 (UTC)


I deleted this paragraph. It is incorrect. No spaceship is approaching Earth in the movie. Judy Foster and her crew are getting instructions how to build a huge launch pad hiding within the 1936 Olympics opening games broadcast.

כך, למשל ב"קונטקט", מדענים הם אלה המגלים אותות רדיו של חללית מתקרבת. במציאות, באתר האינטרנט של המכון, מדגישים המדענים כי לפי הדרך שבה מתוכננים מחשבי המכון דבר זה אינו אפשרי משום שהתוכנה דווקא מתעלמת מכל אות שמגיע ממרחק של פחות מ-400 אלף ק"מ (בערך במסלול הירח).

משתמש:חגי אדלר 14:50, 12 בספטמבר 2006 (CDT)


שוב הוסיף אבי פסקה עם ציטוט של מאן דהוא. נדמה לי שבמקום אחר כבר נאמר שאנציקלופדיה היא לא עיתון, ויש להביא בה מידע בצורת עובדות, ולא בצורת ראיונות. צחי 13:33, 28 מרץ 2004 (UTC)

שינוי שם הערך - שגיאה חמורה[עריכת קוד מקור]

לדעתי השינוי של גאלוס, בטעות יסודו. תרגום סתמי של המילה SETI ל"סט"י" אינו אומר כלום, ומאבדים את המשמעות של ראשי התיבות באנגלית. אף אחד גם לא יודע ולא מקשר ל-SETI. יתירה מזו, מה משמעות ראשי התיבות סט"י? אם כבר אז חי"ת (חיפוש יצורים תבוניים) או משהו בסגנון. בכוונתי לשנות שם הערך חזרה. חבל רק שגאלוס כבר שינה הפניות בעשרות מקומות. חגי אדלר 09:27, 14 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

זה לא שונה עקרונית מנאס"א או פיב"א, נניח. ד.ט 09:30, 14 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

מחיקה חוזרת ונשנית של קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

זה מספר ימים אני מנסה להביא מאמר ביקורת על סט"י, שפורסם באתר NRG. הקישור נמחק פעם אחר פעם, ללא הסברים. זכותו של הציבור לקבל מידע ביקורתי על פרויקט זה. לא יתכן שקישורים יימחקו רק מכיוון שהם ביקורתיים כלפי הנאמר בערך.

אין ספק שזכותו של הציבור לקבל מידע ביקורתי. השאלה באיזה רמה של ביקורת. הקישור הנ"ל מופיע אפילו בNRG תחת הכותרת "New Age". ויקיפדיה אינה במה לקשקושים פסוודו מדעיים. קומולוסשיחה בואו לעזור בתערוכה 13:11, 12 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

העובדה שהמאמרים מופיעים במדור ניו אייג', אינם מורידים כהוא זה מאיכותם המחקרי והמדעי. מוטב היה לו אדוני היה טורח ומעיין מעט במאמרים, לפני שהיה מגדיר אותם כ"קשקושים פסאודו מדעיים". טיעון זה הינו קשקוש לכשעצמו.

באותה מידה ניתן לטעון, וכך בדיוק כתוב במאמר, שפרויקט סט"י איני יותר מקשקוש שמטרתו להסיט את תשומת הלב הציבורית.

תנוח דעתך, טרחתי וקראתי את מאמרך. לגבי המשפט הראשון בדבריך - אותיר אותו לשיפוט הציבור. קומולוסשיחה בואו לעזור בתערוכה 13:21, 12 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

מודה לך מאד על התייחסותך המהירה... (חנן סבט)

יש הוכחה לקיום של חיים מחוץ לכדור הארץ, או אין ?[עריכת קוד מקור]

"מרבית המדענים מסכימים, שלא רק שיש אפשרות לחיים בחלל החיצון, אלא גם שהיא גוברת לאור התגליות האחרונות: נוכחות כוכבי לכת סביב כוכבים קרובים, ועדויות מעטות על צורות חיים קדומות בסלעי המאדים"

במאמר אחר בויקיפדיה כתוב שהתברר שהטענה שיש עדויות לצורות חיים קדומות בסלעי מאדים היא לא נכונה. "... הודיעו מדענים מנאס"א על מציאת סימנים לחיים מיקרוסקופיים במטאוריט שניתז ממאדים, הגיע לכדור הארץ ונפל באנטארקטיקה. ההודעה זו עוררה התרגשות רבה, אך בהמשך נקבע כי גם בה אין ממש."

זה נושא חשוב, כי השאלה האם הצליחו להתפתח צורות חיים כלשהם בצורה טבעית במקום אחר היא מאוד מעניינת. בנוסף צריך לשנות "סלעי מאדים" למטאוריט שניתז ממאדים והגיע לכדה"ץ, כי בניסוי שהיה על פני השטח של מאדים לא נמצא כלום. Hnun - שיחה 19:25, 7 במרץ 2009 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:35, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

משוב מ-24 בפברואר 2014[עריכת קוד מקור]

וחרא 79.182.125.186 14:51, 25 בפברואר 2014 (IST) פסדר[תגובה]