שיחה:קארל רוב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פרשת פליים אמורה להתפוצץ בצורה מכוערת בשעות הקרובות (אם עוד לא עשתה כן). המדובר ברעידת אדמה פוליטית בארה"ב שניתן להשוות לאיראן גייט (משהו מאוד מכוער שנוגע לאנשים קרובים לנשיא, והורס את יכולתו לתפקד בתקופת הכהונה השנייה שלו). העניין גם קשור לשאלות בסיסיות הנוגעות למלחמה בעיראק - היה או לא היה נשק להשמדה המונית, איך שיכנע הממשל את עצמו ואת הציבור שיש נשק כזה, ומה נעשה למי שניסה לסטות מהקו. אין כמעט מידע על העניין ברשת בעברית. אני קורא למי שיש לו זמן לתרגם את הערך האנגלי (המאוד ארוך ומפורט) Plame affair כדי שכשהעניין יעלה לכותרות, אנשים יגיעו לויקיפדיה. אלמוג 03:22, 28 אוקטובר 2005 (UTC)

אתה הבנת למה מיהרתי לפתוח את הערך. אבל עם זאת אני בכוונה לא הזכרתי את הפרשיה הנוכחית, כי אני מאמין שהויקיפדיה היא לא עיתון. התפקיד שלה בפרשות כאלה הוא לת רקע, שאם מישהו ישמע על הפרשה וישמע את השם קארל רוב, יהיה לו מידע לפחות בסיסי על מי זה. שעל פרטי הפרשה שיקרא באתר חדשות.
וחוץ מזה, ממה שהניו יורק טיימס מדווח, כנראה נגד רוב בשלב זה לא יוגש כתב אישום, אלא רק נגד העוזר של ריצ'רד צ'ייני (שגם עליו אין לנו ערך, אבל על העוזר לא שמעתי עד לפרשה הזו, אז כנראה שלו לא מגיע ערך). emanשיחה 08:39, 28 אוקטובר 2005 (UTC)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 05:55, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]