שיחה:רבקה גובר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקראת מחיקת פסקה[עריכת קוד מקור]

אני מבקש למחוק את פסקת "המקרים הנוסים" בשלמותה מהטעמים הבאים:

  1. אינני רואה מקום להביא מקרה "דומה" נוסף מסויים ולא אחרים. בעיני הדבר דומה ברמה העקרונית לכלל שויקיפדיה איננה אתר הנצחה ולכללים לכתיבה על חללי צה"ל שנועדו להבטיח את חוסר השיוויון בכתיבה על מקרה אחד ולא על אחר.
  2. בכלל לא ברור לי מה "דומה" במקרים האחרים. לא מדובר בערך על "שכול שהיכה יותר מפעם אחת במשפחה" אלא עם אישיות מסויימת, רבקה גובר, שחלק מפרסומה בה לא מנסיבות טרגיות אלו וחלק ממעשיה האחרים ואימוצה לחיק הממלכתיות בידי בן גוריון.
  3. ה"מקרה הדומה" האמריקאי קשור לנושא בצורה כה רופפת, שאני מקבל את הרושם שהוא כאן רק כדי לקשר לסרט המדובר, וככזה הוא פרט טריוויה לא קשור.

למרות שמדובר בפעולת עריכה פשוטה, אני מעדיף לכתוב כאן ראשית כדי לוודא שאין התנגדות חריפה. בברכה, אורי שיחה 00:22, 12 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

הסרתי את זה. על פניה, הפסקה אינה נותנת שום מידע לגבי רבקה גובר. ‏odedee שיחה 01:02, 12 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

שינוי המילה איכרים ותהיה בקשר למקור[עריכת קוד מקור]

החלפתי את המילה איכרים במושבניקים בפיסקה על כך שהיא עודדה את חברי באר טוביה וכפר ורבורג להעסיק עובדים מהמעברה. כי המילה איכרים לא היתה מקובלת אז ונחשבה עלבון. בנוסף יש לי ספק גדול בקשר לפסקה עצמה. גילוי נאות אני בן באר טוביה ושתי הסבתאות שלי היו חברות קרובות מאד של רבקה גובר וגם הכרתי אותה באופן אישי מיום היוסדי. פשוט זה בלתי סביר שהיא בסוף שנות החמישים עודדה או דירבנה את חברי באר טוביה וכפר ורבורג להעסיק פועלים מהמעברה. באותם שנים היו במושבים רבים שהתנגדו כלל להעסקת פועלים ועל זה היו בעיקר בתחילת שנות החמישים מאבקים גדולים בתוך המושבים עצמם. לא היתה אף פעם התנגדות במושבים להעסקה של אנשים מהמעברה.מעניין מה היה המקור של מי שכתב את הערך תחילה.

עדי בן יעקב - שיחה 19:57, 1 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 07:37, 9 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

הוספה לערך על בית הספר בנהורה.[עריכת קוד מקור]

שלום, שמי אמה סטרולוביץ', אני בת 12 ואני קוראת להנאתי ערכים בויקיפדיה, ארצה לשתפכם שהנני לומדת בבית הפר היסודי בנהורה על שמה של רבקה גובר אך לפני שקראו לו כך, הוא נקרא "דוד שמעוני" שגובר הקימה עם עוד מכמה וותיקי המועצה, אשמח שתכניסו את מידע זה לערך. 89.139.228.135 19:10, 21 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]